wie kan er raad geven?

Hallo allemaal

Ik heb vanmorgen als eerste voeding een bordje pap klaar gemaakt van bambix.Dit ging goed hoor ik vind alleen dat de pap niet echt dik wordt ik had 180 cc water 6 schepjes nutrilon en 7 schepjes bambix en ik had het water eerst gekookt.Wat ik ook vind ondanks dat ik het water gekookt had de pap later snel was afgekoeld hoe doen jullie dit.
Ik geef normaal altijd om half vijf een groente hapje en nu was het deze week zo dat ze erna echt veel deed huilen nu ben ik er achter gekomen dat ze nog meer groente hapje wil dus gisteren avond haar een vol potje gegeven en ze heeft niet gehuild. nu dacht ik vanmiddag laat ik haar om half 3 s`middags groente hapje geven en dan een poos later de fles dus nu is het nog even afwachten wat ze nu doet. wat is beter groente hapje om half vijf dan heeft ze om half 3 de fles gehad. of groente hapje eerder en dan tegen half 4 de fles.

Groetjes Willy

Hoi willy,

Ikmaak ook altijd pap van bambix klaar.
Ik maak gewoon standaar zijn voeding klaar en doe de melk dan in een bakje en gooi dan gewoon op de gok de bambix er door, zodat het een mooie stevige pap is. Ik meet dus nooit gee lepels af.

Wat betreft de groentehap, ik zou de groentehap gewoon om half 5 laten, omdat straks toch de bedoeling is dat ze in het gezin mee eten zeg maar, dus ik zou 's middags de fles geven en dan later de groentehap. En dan gewoon lekker een heel potje, als ze dat lekker vind en helemaal op kan, waarom niet??

Gewoon lekker je eigen gevoel volgen meid.

Succes ermee

Liefs marielle

Hoi
Demi is nu 7 maanden oud..
aangezien ze bij pap (bambix) haar kaken stijf op elkaar houdt krijgt ze 's morgens gewoon 210 water en 7 scheppen nutrilon, rond 9:15 fruit, rond 12 uur een boterham (zonder korst) en een fles nutrilon (meestal 180 cc), dan rond 3 uur een liga/soepstengel met een flesje water en om half 6 eet ze met de pot mee.

We hebben echt geprobeerd haar potjes te geven, maar ze vind ze gewoon vies. (ik ook trouwens). ze begint dan in haar gezicht te wrijven alsof het jeukt en na 2 happen is haar mond dicht en blijft ook dicht.
Ikzelf vind de potjes ook chemisch ruiken en smaken...ligt misschien aan mij maar toch!!

Ze eet gewoon groente aardappels en vlees. heerlijk hoor. we horen haar nooit.. spaghetti vind ze ook errug lekker!!

bij de bambix moet je gewoon extra bambix erbij doen. bij 6 scheppen is het nog net melk.

Terug
Bovenaan