Wie kan helpen? Onzekerheid/ongeduld

<p>Ben vandaag 10dpo, vanmorgen getest met een early van sensitest maar negatief. <br />me eisprong heb ik gevonden met testen en hebben het ervoor en de dag zelf gedaan dus wat dat betreft zit ik goed. Gister met 9dpo had ik na de gemeenschap licht bloed verlies met afvegen licht roze, hoopte misschien dat dat innesteling zou zijn dat gewoon mee kwam met de rest. Maar vanmorgen toch negatief, ik weet wel dat ik gewoon moet wachten tot me nod maar is dit nu al een verloren zaak of kan ik nog hoop houden? </p>

Afwachten. Je test ook erg vroeg. Kan bijna nooit al positief zijn dan. Heb zelf bij mijn 2e wel een positieve test gehad maar de kans dat het dan alsnog wel fout gaat is ook erg groot en levert alleen maar meer onzekerheid op. Afwachten tot net voor je nod of erna maakt het risico al een stuk kleiner

Afwachten tot je NOD. Hoe moeilijk ook dan weet je in elk geval zeker als je zwanger ben je grotere kans heb positief te testen!

Ik moet ook nog even wachten tot 11-04... Lastig hè

Ja ik moet gewoon geduld hebben en wachten. Die early die ik had was al voor 6dgn voor nod. Ik ga ook niet meer testen en wacht maar gewoon af tot vrijdag.dan zou ik 1 dag over tijd zijn als t zo mag zijn

Ik heb bij mijn zoontje en mijn huidige zwangerschap volgens mij met 11/12 dpo pas positief getest, en beide keren 2 dagen daarvoor nog een negatieve test gehad omdat ik dus wel al vanalles voelde. Gewoon geduld hebben, het kan nog alle kanten op gaan. ;) Een vriendin van mij teste zelfs met 2 weken overtijd nog negatief in urine, maar bleek met bloedonderzoek toch wel zwanger te zijn (en ook 6 weken op dat moment op basis van de echo). 

Spannend ik heb zaterdag mijn NOD. vandaag een negatieve vroege test. Voel van alles.... dat wachten is zo zenuwslopend. Succes ook voor de rest die nog moeten wachten?

Houden jullie nu wel al rekening met rauw vlees ed...? Ik ga morgen uit eten, maar natuurlijk niet iets raars nemen voor de mensen om me heen?

Terug
Bovenaan