wie kan helpen?

A

Anoniem

Guest
Ik ben voor het laatst 27 december ongi. geworden sinsdien niet meer heb een cyclus wat onregelmatig is sinds de currettage van oktober.Ik dacht dat ik zwanger was dus ik heb wel al 4 testen gedaan allemaal negatief [maar heel licht streepje van niet]. terwyl ik me wel anders voelde dan anders.Maar sinds vanmiddag heb ik lastvan mijn buik anders dan ongi en bruine slijm maar geen bloed. Zou dit inesteling kunnen zijn? Willen jullie me helpen?Ik weet het niet mee. Alvast bedankt.Groetjes Grietje.

Hoi Grietje,

Begrijp ik het goed dat een van de testen een licht streepje gaf?
Als dat zo is, dan heb ik altijd begrepen dat de test positief is.

Ik hoop dat je snel uiitsluitsel krijgt!
Liefs Nanda

Hoi Grietje

Je bent nu intussen ook alweer anderhalve maand niet ongesteld geweest hee, dat is best lang. Kan uiteraard te maken hebben met de curretage van oktober, daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Heb je al overwogen om eens een afspraak te maken bij de huisarts om dit eens te bekijken?
Ik heb via dit forum begrepen dat innestelingsbloed vrij helder is van kleur dus het zou me vebazen dat dat bruine spul daarop zou kunnen wijzen. Kan wel nog wat oud bloed zijn dat meekomt met vers slijm, wat dan juist weer zou kunnen komen door een eisprong die je nu hebt (best laat gezien je al zolang niet meer ongi bent geweest maar het lijkt me toch mogelijk) Ik heb alleszins ook een soort van anders dan ongi-buikpijn in de buurt van mijn eisprong.
Er lijken me in ieder geval veel mogelijkheden te zijn.
Erg vervelend voor jou! Tis niet fijn als je met zoveel vraagtekens rondloopt!
Ik hoop in ieder geval dat je er vlug duidelijkheid in krijgt en ik denk dat een visite bij de arts daar misschien bij kan helpen.
Veel succes in ieder geval!
Veel groeten,
Lea

Terug
Bovenaan