wie kan hier antwoordt op geven?

Hallo meiden,

Ik heb een vraagje, zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik 4 weken geleden een miskraam gehad. Bijna 2 weken geleden had ik nog een inwendige echo gehad. Nadien had ik geen verschijnselen meer. Nu had ik afgelopen dinsdag erg gespannen borsten, af en toe een steek in mijn buik. Ben erg moe deze week. Ikkan het me inbeelden en ik weet ook wel dat ik me niet gek moet maken, maar het houdt me wel bezig. Er kan ook een ongesteldheid aankomen na 4 maand.
Wie van jullie is meteen na een miskraam zwanger geworden. Moet je weer je baarmoeder voelen oprekken (zoals ruim 4 weken geleden) En waar moet je vanuit gaan aangezien je nog geen menstruatie hebt gehad?
Wie o wie weet hier antwoordt op?

Groetjes,

Mayke

Hi Mayke,

Het is allemaal mogelijk.
Ik ben na mijn vorige miskraam gelijk weer zwanger geworden en ik had het echt niet in de gaten. Tot nu toe heb ik na elke miskraam en cyclus gehad van 28 dagen (wat normaal is bij mij) maar het kan soms wel 6 weken duren voor het weer op gang komt.
Als je het zeker wilt weten kan ik je niets anders aanraden dan een test te doen en anders moet je echt nog even geduld hebben (waar kennen we dat woord toch van ...hihihi)

Ik ga voor je duimen en veel succes

Corina

Ik ben ook direct na een miskraam weer zwanger geraakt.
Dus spannend!!!
Helaas is het bij mij toen weer misgegaan. Alles is mogelijk dus....testen is de oplossing.
Succes
Biate

He Mayke,

Een lichaam kan je goed voor de gek houden. Na mijn miskraam van een half jaar geleden heb ik ook steeds zwangerschapsverschijnselen en telkens word ik weer ongesteld. Natuurlijk ga ik voor je duimen meid, maar hou in je achterhoofd dat je toch ongesteld gaat worden. Lijkt mij overigens ook beter voor je lichaam om na je miskraam goed te herstellen. Succes en fijne feestdagen. Simone

Terug
Bovenaan