Wie kan me een beetje geruster maken !!!!

A

Anoniem

Guest

Ben nu voor de tweede keer zwanger de eerste keer liep alles mis en verloor mijn kindje in de derde mnd.
Ben nu acht weken zwanger en weet van mijn eerste echo dat alles op de goede plek zit in de baarmoeder bij mijn eerste zwangerschap
 zathet in me eileider waardoor het operatief weg gehaald moest worden nu ben ik 8 wkn ver en er gaat zoveel door mijn hoofd want ik voel me prima maar heb soms zoveel gemengde gevoelens ik weet ik ben zwanger maar gaat het wel goed want ik voel al heel de week niks leeft het wel groeit het wel als ik vrijdag aanstaande voor mijn tweede echo ga hoor ik dan het  hartje van mijn kind wel klopen gaat het dus wel allemaal goed in me buik o deze weken zijn echt zeer spannend.Wou dat ikzlke dingen wat meer van me af kon zetten zijn er meerdere vrouwen die deze gevoelens hebben deel ze dan a.u.b met mij dan ben ik miss al wat geruster soms lijkt het of je de enige ben die dit zo ervaart.EN DAT IS ECHT FRUSTREREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Guilliano,

Ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor, die onzekerheid!!
Ik ben nu 6 maanden, en heb het ook nog.
Vooral omdat ik nergens last van heb, echt nergens, wandel overal gewoon doorheen.
En dan denk ik ook van, dat kan toch niet goed zijn, dat is toch te mooi, en ga zo maar door, er maalt alles door mijn hoofd!!
Maar als ik de kleine weer flink voel schoppen dan zakt het weer iets.

Ook als ik naar de VK moet, ben ik ook zenuwachtig, dan denk ik weer, als ik nou het hartje niet hoor???
En als ik bij de VK ben, en ze gaan voelen, en ik voel de kleine protesteren, dan is dat ook weer weg.

Ondanks dat ik me zelf gek maak, probeer ik er wel van te genieten, al heb ik af en toe van die dagen dat ik echt bang ben hoor.
Maar het heeft zijn ups en zijn downs, volgende week weer naar de VK, en dan ben ik weer paar dagen gerust!!

Ik wens je heel veel sterkte, en geniet er maar wel van hoor, voor je het weet is het voorbij!!

Groetjes Esther en Baby Puk

Hoi.
Ik heb er geen ervaring mee.
Ben nu 5 weken zwanger en moet a.s dinsdag naar de vk.
Ik weet zeker dat ik dan ook zenuachtig ben!!
En onzeker ben ik natuurlijk ook.
Lijkt me verschrikkelijk als je het zoals jou meegemaakt hebt,het is echt niet raar dat je daar aandenkt!!
Ik wens je heel veel succes meid!!
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan