wie kan me helpen? 5 dagen overtijd maar......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje...... voor degene die mij nog niet kennen, ik ben reeds in ronde 15 beland en heb normaal gesproken altijd een regelmatige cyclus tussen 28 en 30 dagen, en één keer een cyclus van 34 dagen dus regelmatig.
Nu had ik dus afgelopen maandag mijn nod op 11 juli dus en tot vandaag nog steeds geen rode duivel te bekkenen. Vanochtend dacht ik vrolijk te testen met een predictor blijk ik er weer één te hebben die niets aan geeft dus ook geen test streep?
Dus baal gigantisch...... ik heb wel een nieuwe test gekocht maar dan de digitale van clearblue maar durf even niet meer te testen, ik ben zo verschrikkelijk bang dat het een negatieve uitslag geeft.

Maar heeft iemand dit ook gehad, over tijd en nog geen uitslag?

groetjes Saskia31

Hoi meid,

Redelijk herkenbaar.
Ik ben nu  drie dagen overtijd. Ik heb gisteren een test gedaan, deze gaf i.p.v. een horizontaal streepje een verticaal streepje?! Ik heb hierop de huisarts gebeld. Ik mocht direct komen en samen hebben we daar nog een test gedaan. Helaas  negatief!
Zij gaf aan dat wanneer ik volgende week nog niet ongesteld was terug mocht komen voor een tweede test. Misschien dat het hormoon nog niet optimaal aanwezig is voor een urinetest.
Nu  is het dus gewoon afwachten op de rode duivels of op...

Ik ben ook heel regelmatig. Vandaar dat ik ook gelijk zoiets had van... zou het waar zijn?!

Ik  zal de komende dagen voor je duimen! Hoop voor je dat je  zwanger zult zijn!!
Laat je weten hoe het afloopt!

Liefs Juffy  

Hoi Saskia,

Ik zou morgenochtend (met ochtend urine) toch die test doen. Eventueel eerst je plas opvangen en dan meteen de test uitvoeren.
De clearblue digitale test is echt betrouwbaar, dus de uitslag ervan is duidelijk.

Mocht je niet zwanger zijn, kan je eventueel met een tampon  een test doen om te zien of de rode duivels eraan komen. Je laat je tampon even zitten en met het eruit halen moet er eventueel ook wat bloed meekomen. Dan weet je dat je ongi niet heel lang meer op zich laat wachten.

Succes en hou ons op de hoogte.

Liefs, Clau

Terug
Bovenaan