Wie kan me helpen/duidelijkheid geven

<p>Lieve mede leden.</p><p>Wij proberen al een tijd zwanger te worden. Sinds 3 maanden ben ik nu gestart met ovulatietesten. Laatste maand met temperaturen. </p><p>Ik heb een cyclus van rond de 30 dagen. </p><p> 3 maanden geen positieve o.test gehad. Nu naar mijn idee de 23 en 24e wel. Goed om te weten dat de dagen lopen precies zoals de cyclus. Dus de 23e is cyclus dag 23</p><p>(fotos toegevoegd als bijlage) foto zonder datum is de 23e</p><p> </p><p>Temperatuur 23e 36.4</p><p>Temperatuur 24e 36.7</p><p>Temperatuur 25e 36.7</p><p>Temperatuur 26e 36.5</p><p>Had de 24e ook buikkrampen en gevoelige tepels. </p><p>Sinds dien rommelt het daar onderin. Zoals steken ed, tepels blijven gevoelig.</p><p>Is het inderdaad de ovulatie geweest?? En zo ja welke datum? De 24e?</p><p>En nu maar fingers crossed. Dat ik niet maandag (29e) ongesteld wordt. Dan is de luteale fase natuurlijk veeeel te kort.</p><p><br /></p>

Dat had ik inderdaad ook. Alleen omdat de 24e de temperatuur omhoog ging. En dat is eigenlijk ook al wat vroeg toch? volgende ochtend na eisprong. Maar omdat die waardes de 23 en 24e hoger waren. 
Blijft nog steeds zoeken hoe of wat. En kom ik er niet echt wijs uit

Je kunt best 2 dagen positieve ovulatie testen hebben.. heb Ik ook wel eens gehad... Wat girafje zegt hij springt binnen 24-48 uur dus dat zou nu zijn.. ik zou je nod dan zetten op 14 dagen na de 24e

Ik kan me niet voorstellen dat je maandag ongesteld gaat worden als je nu pas hebt geovuleerd..

Kan best zijn dat je cyclus iets langer duurt deze keer

dank voor je antwoord. 
Ik lees me zoveel in. Alleen blijft iets spannends en bij iedereen anders. Zijn een half jaar aan het proberen, jammer maar er is zeker geen haast bij. 
Alleen het niet duidelijk krijgen van je cyclus is lastig.
Zal dan inderdaad gewoon 2 dagen zijn geweest dat de test positief aansloeg. 
Laatste positieve was de 24e om 20.45.
Dus zal die ergens tussen gisteravond en vanavond springen. Kan ook dat rommelige gevoel verklaren nog. Nog niet eerder gehad dus was weer een nieuw dingetje.
Thanks!!! 

Terug
Bovenaan