wie kan me helpen ermee??

A

Anoniem

Guest
hallo dames.ik zit ff met een vraagje.ben 3 en half maand geleden bevallen van een zoon.heb nu 3 kinderen.ben na me bevalling op dag 17 met de prikpil begonnen. en de eerste maand had ik doorbraak bloedingen.en nu inmiddels heb ik de 2de prikpil genomen verder niet ongesteld ofso meer geworden.maar we doen het verder ook niet met condoom.maar ik voel me gewoon zwanger misselijk veel moe etc.maar   durf me niet te teste omdat ik denk van ja ik heb de prikpil gewoon dus kan niet zwanger zijn.heeft iemand er ervaring mee met de prikpil,of iemand die tog zwanger is geworden door de prikpil heen?ik hoop op reacties.alvast bedankt

hoi,

tja wat verwacht je voor antwoord? Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% zeker dus het enige wat je rest is afwachten of een test doen.
In het laatste geval weet je tenminste waar je aan toe bent,
Succes!

groeten Elke

Hoi hoi,

Misschien een beetje late reactie, maar wilde het toch nog even kwijt:
Een vriendin van mij heeft een tijdje geleden ook de prikpil geprobeerd, maar meteen raakten haar hormonen op hol, hier had ze veel last van dus is ze er weer mee gestopt, niet zwanger dus.. Er is inderdaad niet 1 voorbehoedsmiddel 100% veilig maar je word volgepompt met hormonen dus daar kan je lichaam ook gewoon op reageren..

Groetjes Digna

hoi meid

ja je kan zwanger raken over de prikpil
ik ben 2 keer zwanger geraakt over de gewone pil
ook ben ik tot 2 keer toe zwanger geraakt over de prikpil ook was ik niet ongesteld alleen de zwangerschappen over de prikpil zijn geeindigd in miskramen met 9 weken en met 11 weken

en nu wil ik dolgraag een 3e en ben gestopt met de prikpil en zitten nu in ronde 3
ik weet ik mag niet zeuren maar de andere kwamen als ik ze niet verwachte en nu wil ik en schiet het niet op voor mijn gevoel

maar ja sterkte meid en ik zou ff testen

groetjes nijntje

Terug
Bovenaan