WIE KAN ME HELPEN? IK SNAP ER EVEN NIETS MEER VAN!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
vrijdag had ik hier een topic geopent met de titel 'verdrietig'
omdat ik toen naar de wc ging en ik bruine afscheiding had. daar begint normaal mijn menstruatie mee. maar vandaag is er nog steeds geen menstruatie begonnen. en het bruine is zo supper weinig, een inleg kruisje is niet eens nodig! want gebeurt eigelijk alleen met plassen.
vanmorgen was mijn temp ook nog hoog terwijl die normaal een paar dagen voor mijn nod omlaag gaat! en ik moet vaak te plassen, en wat steekjes onder in mijn buik en wat een trekkerig gevoel onder in mijn buik! heb ik nog kans op een zwangerschap of wordt ik toch nog ongesteld???

wie kan me helpen?

liefs van een onzekere Wilma

hallo,

wat jij beschrijf had ik ook met mijn eerste  zwangerschap.

als ik ongie moest worden altijd bruine afscheiding. zo had ik het toen ook voor mijn nod. en ik dacht ook nou we gaan weer naar de volgende ronde. maar echt ongie werd ik niet wel had ik wel even een dag een beetje bloed maar toch was ik zwanger.
ook bleef mijn tempratuur hoog. en ook een beetje een ongie gevoel. en onzetende pijnlijke borsten.
ik had twee dagen voor mijn nod al een test gedaan en die was positief wel met een bijna ontzichtbaar streepje.

ik hoop voor je dat het raak is, bij iedereen is het toch anders ik wil je geen valse hoop geven.

gr henny

Testen!!!

Ik had het namelijk ook, bruine afscheiding op mijn NOD....maar ongi bleef uit.....succes!!

liefs janine

Had zelf een paar dagen voor m'n  ongi-dag een paar daagjes wat oud bloed verloren (bruin). Er volgde geen gewone ongi, dus op m'n NOD toch maar een test gedaan. En deze was positief!!   Dus, misschien nog even afwachten, en dan alsnog maar testen??

Succes, en ik hoop het voor je!!

Liefs, Blondie79 (7wk, 2dgn zwanger)

Hai,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent zelf had ik het vorige week vrijdag moeten worden zaterdags toen wel wat weinig bruine afscheiding, zondag niets en maandags toch ongesteld! Ik baalde enorm ze zeggen dan ook weleens dat het al iets geweest is, weet je wat het is je weet het toch niet het kan alle kanten op!
Succes hoop zo voor je dat het wel zo is!

hallo goedemorgen!

vandaag nog steeds geen rode duivels, ook geen bruine duivels!
wel doet mijn temp wat vaag! : zat 36.9 zon 37.1 en vandaag 36.8!
wat betekent dat??? mijn temp is normaal voor de eisprong 36.6 of 36.7!!

ik voel me wel wat weeeig onderin in mijn buik alsof er een menstruatie aan zit te komen!
dat bruine duurt no zo'n drie dagen, anders was het altijd een dag bruin soms twee dagen, en dat bruine werd dan steeds meer en dan waren de rode duivels er!
maar nu word dat bruine juist steeds minder! en nog geen rode duivels!

mijn borsten doen niet zeer, voelen ook niet anders als anders!!

ik weet echt niet wat ik hier van moet denken!!

ik wil eiegelijk wel testen, maar durf niet!! gek he!

na dit verhaaltje denken jullie nog steeds dat ik moet testen of kan het ook wezen dat ik gewoon een menstruatie oversla of dat het nog kan komen deze week???

liefs Wilma

Hoi Wilma...

Volgens mij kan het bij jou nog steeds 2 kanten op...die temperatuur van 36,8 kan ook gewoon zo zijn omdat je wat kouder geslapen hebt ofzo...
Ik zou zolang dit zo aanhoudt bij jou...morgen nog afwachten ofzo en dan gewoon testen toch? Wanneer was je eigenlijke NOD ook weer?
Succes!!!  Ik duim voor je!

Liefs Linnepinnie

ja dat had ik zelf ook in het hoofd...morgen of overmorgen testen!

mijn nod was afgelopen donderdag of vrijdag!

liefs wilma

Terug
Bovenaan