wie kan me helpen met foto's plaatsen?

A

Anoniem

Guest
Ik geef het op, wie kan me helpen foto's te plaatsen?Met Hyves kom ik niet overweg, en weet geen andere manier.Groetjes Wendy

Hiya Wendy,

Ik plaats mijn foto's hier niet via hyves maar via de server waar onze computer mee verbonden is (haha vraag me niet om de technische details...geen idee, maar mijn man is een webdesigner en programmer vandaar dat we dat soort dingen op deze comp. hebben) dus het kan via een server als je die hebt...anders mag je ook je foto's naar mij e-mailen en dan post ik ze voor je als je dat wilt.
Mijn e-mail is 'ilja@nalewajk.com"
Ik hoor het wel.

Ajuus, ilja

Hmmm bedenk me net dat je ze ook zelf kunt posten wanneer je dat wilt...zolang je ze naar mij mailt en dan kan ik ze hier op onze server zetten. haha ik weet het, het klinkt ingewikkelder dan het is hoor.

Waar het op neerkomt is dat als ik jouw foto's heb en ze op onze server zet, dan kan ik jouw een code geven (code is altijd hetzelfde dus die kan je gewoon knippen en plakken, het enige dat veranderd is de naam van de foto) die code kopieer je hier in een bericht, en je vult de naam in van je foto. op die manier kan je je eigen foto's hier posten. Ik zal ff een voorbeeld code hier plaatsen dan kun je zien dat het niet zo technisch is als het klinkt..

oke..deze code kopieer je dus en waar je in grote letters 'imagename" ziet staan vul je de naam van je foto in. Die naam kan heel simpel zijn hoor gewoon zoiets als "een" en "twee" etc. en voila.

haha hoop dat ik je niet vreselijk aan het verwarren ben.

Ajuus, ilja

oke..ik ben een muts! die code verschijnt gewoon niet! haha

Terug
Bovenaan