Wie kan me helpen?

<p>Hallo ik heb een paar vragen.</p><p>Mijn dochter is 4 maand.</p><p>Erg tevreden (bijna), makkelijk, vrolijk en zit op 4 voedingen.</p><p>Rond 8.00 /8.30 210cc</p><p>Ochtend slaapje van een uur 1.5</p><p>12.00 180 cc</p><p>Daarna op bedje tot ÷ 15.00</p><p>16.00 180cc</p><p>" hazeslaapje " 18.00</p><p>20.00 210 cc met Rijstebloem</p><p>Rond 20.30 op bed en ze slaapt tot volgende ochtend </p><p>Alleen: rijstbloem blijft voor de speen zitten, na de fles huilt ze ( alsof ze meer wil) speen erin en na 5 min is het klaar. Huilt ook niet verder. Tips?</p><p>Is mijn schema een beetje prima zo? Geen vaste tijden hoor... indicatie!</p><p>Kan ik rond 17.30 beginnen met bv een groente hapje?</p><p>En scholen beginnen tzt weer dan gaat de oudste naar school en zetten we de wekker weer. Kan ik haar ook de avond fles om 19.30 geven en de volgende ochtend rond 07.00 wakker maken? Ivm school</p><p> </p><p>Hoor graag van jullie ;)</p><p> </p>
 
Even teruggekeken. 
Mijn kleine zat toen op 5 flesjes (150/180)
Maar weet nog dat andere met die leeftijd wel op 4 zaten. Als de kleine tevreden is is dat prima. 
Met 4 maanden mag je rustig gaan oefenen met groente en fruithapjes. 
Als ik je vraag verder goed begrijp dan blijft er pap in de fles achter. Mss even een speen maat groter proberen?
 
[quote quote=10235279]Even teruggekeken. Mijn kleine zat toen op 5 flesjes (150/180) Maar weet nog dat andere met die leeftijd wel op 4 zaten. Als de kleine tevreden is is dat prima. Met 4 maanden mag je rustig gaan oefenen met groente en fruithapjes. Als ik je vraag verder goed begrijp dan blijft er pap in de fles achter. Mss even een speen maat groter proberen?[/quote]
 
Ja de papfles gaat niet helemaal lekker 
M is te klein en L gaat snel, ze heeft er geen last van. Maar in nog geen 10 min op.
Zitten soms klonten in die voor de speen blijft zitten.
Meer een beetje wie heeft tips?welke fles. W elke speen. Misschien herkend iemand het.
En was een beetje benieuwd naar het dagritme van 4 maanden oude baby.
 
 
 
 
Terug
Bovenaan