wie kan me helpen???

A

Anoniem

Guest
is het normaal dat als je met de pil stopt dat je dan de eerste tijd niet ongesteld word???

Waarneer ben je met de pil gestopt dan?
Als je net met de pil gestopt bent dan kan het inderdaad wel een tijdje duren voordat je eerste menstruatie op gang komt.
Bij mij was mijn cyclus toen 42 dagen.
Groeten van Miena

Het is bij iedereen anders. Bij de een duurt het langer dan de ander. Ik ben ook "net"  gestopt en wacht al 51 dagen op m'n eerste ongi. Het is gewoon afwachten. Als het erg lang duurt zou je kunnen testen. Heb ik ook gedaan, al was 'ie negatief jammergenoeg. Maar anderen op dit forum waren in 1 keer zwanger. Groetjes.

mijn dokter heeft me ook aangeraden na het stoppen op de eerste menstruatie te wachten.
ik ben ook net gestopt, maar ik wil eigenlijk niet wachten, ik wil gewoon beginnen en dan wel zien wat het wordt.
maar ja dan weet je natuurlijk dat de spanning eraan zit te komen op je eerste nod
terwijl dat dan eigenlijk niet klopt omdat je cyclus op gang moet komen

ik ben meteen begonnnen nadat ik met de pil was gestopt zowel bij me eerste kindje als nu en was meteen raak alleen heb nu een miskraam gehad maar het kan dus meteen raak zijn alleen is het dan moeilijker met berekene enzo maar je bent gewoon meteen vruichtbaar dus waarom zou je wachten
gr romy

Ja hoor, je moet eerst ontpillen. En dan kan het zijn dat je wat langer moet wachten. Ik zelf zit nu tussen de 37 en 45 dagen.
Groetjes V.

hoi hoi,

zoals je hierboven kunt lezen hebben inderdaad meer meiden daar last van.
bij mij duurde het 47 en de maand daarna 52 dagen. daarna is het steeds met een paar dagen verkort en nu (na een jaar, maar dat kan ook veeeeel eerder denk ik)  zit ik op 32 dagen.
niets om je zorgen over te maken.
en als je in je 2 en 3e week gewoon lekker een paar keer per week klust is de kans groot genoeg dat je dan je eitje krijgt.
alleen je NOD uitrekenen is een beetje lastig.

heel veel succes ermee, .
hopelijk ben je lekker snel zwanger!
groetjes esther

Terug
Bovenaan