A
Anoniem
Guest
Ik ben vandaag bij de gyneacoloog geweest,ivm warschijnlijk geen goede eisprong.
Nou hebben ze vandaag bloed geprikt op mijn progesteron gehalte,daaruit kunnen ze zien of ik wel een eisprong heb gehad,nou was die waarde 29 ?????,ik vroeg dus aan de assistente of dat goed was of laag,nou dat wist ze niet,lekker zeg,mijn gyn was er niet meer dus kon ze het ook niet vragen,maar ik wil dat graag weten en snel natuurlijk,dat is toch niet zo gek.
Zijn er meiden die mij dat kunnen vertellen,die daar ervaring mee hebben.
Ik heb wel op internet gekeken,maar daar lees je ook veel verschillende dingen.
Dus meiden geef aub antwoordt,dan weet ik of ik nog hoop kan hebben deze maand,ik moet zondag ongie worden,en dat wachten duuuuuuuurt zoooo lang he.
Ik wacht met spanning jullie antwoorden af.
liefs mexx-ann
Nou hebben ze vandaag bloed geprikt op mijn progesteron gehalte,daaruit kunnen ze zien of ik wel een eisprong heb gehad,nou was die waarde 29 ?????,ik vroeg dus aan de assistente of dat goed was of laag,nou dat wist ze niet,lekker zeg,mijn gyn was er niet meer dus kon ze het ook niet vragen,maar ik wil dat graag weten en snel natuurlijk,dat is toch niet zo gek.
Zijn er meiden die mij dat kunnen vertellen,die daar ervaring mee hebben.
Ik heb wel op internet gekeken,maar daar lees je ook veel verschillende dingen.
Dus meiden geef aub antwoordt,dan weet ik of ik nog hoop kan hebben deze maand,ik moet zondag ongie worden,en dat wachten duuuuuuuurt zoooo lang he.
Ik wacht met spanning jullie antwoorden af.
liefs mexx-ann