Wie kan me helpen??????????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben zins 5 november met de pil gestopt.
Nu weet ik dus niet precies wanneer me cyclus eindigd. Het zou volgens het schema van de pil aankomende vrijdag zijn.

Nu heb ik alleen al een paar weken last van (zoals ze zeggen) zwangerschaps verschijnselen.

Zoals:
Moe, buikpijn, hoofdpijn, last van gevoelige borsten, misselijk en me stemmingen wissenen heel erg.

Wanneer kan ik nu het besten een test doen of komt dit allemaal omdat ik pas gestopt ben met de pil???????

Wie kan me helpen???????

Dunadan

hoi dunadan,

Het lullige vannet met de pil gestopt zijn, is dat je lijf alles weer zelf moet gaan doen.
Dit houdt in dat je dan ook zwangerschapsverschijnselen krijgt terwijl je niet zwanger bent.
Natuurlijk kan het zijn dat je zwanger bent, maar hou er ook rekening mee dat je aan het ontpillen bent!
Ook je cyclus kan verstoord zijn.
Hoop voor jou natuurlijk dat het echt door een zwangerschap komt, maar het kan dus ook door het stoppen met de pil komen!
Succes met wachten!
Groetjes Rimke

Ik heb hetzelfde gehad bij mijn dochtertje (2.5.2007) en ik was dus wel zwanger. Ik heb uiteindelijk heel lang moeten wachten op een positieve test.

In eerste instantie na 5 weken getest, voelde me zó zwanger. Maar hij was negatief. Ik dacht dus ook dat het misschien door 'ontpillen' kwam. Pas een maand later weer getest en toen was 'ie hartstikke positief.

Ik heb dus al heel snel zwangerschapsverschijnselen, letterlijk vanaf de eerste week. Veel zeggen dat dat niet kan, maar het was echt zo.

Momenteel zit ik weer in hetzelfde schuitje. Al 2,5 week ernstige verschijnselen, maar geen positieve test. Gisteren echo, maar (nog?) niks te zien. Nu hebben ze bloed afgenomen en zouden ze het moeten kunnen zien. Spannend!

Nou meid, ik hoop maar dat het raak is!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan