wie kan me helpen????

Hoi allemaal

Ik ben al heel lang niet meer op dit forum geweest.
Ik zal me dan ook eerst nog eens ff voorstellen.
Ik ben Carol, 25 jaar, en sinds sept 2004 gestopt met de pil.
In januari 2005 is bij mij PCO geconstateerd.
Ik heb al heel wat kuren clomid geslikt, maar deze slaat helaas niet aan.
En  precies een  week geleden  heb ik een kijkoperatie gehad en een baarmoederfoto.
Zoals ze hadden kunnen zien, was alles ok en goed doorgangelijk.

Nu mijn vraag.
Ik ben vannacht ff wakker geworden met wat buikpijn.
Deze buikpijn blijft eigenlijk aanhouden, het is een stekende pijn aan de linker zijde.
Is het mogelijk dat je na een week al een eisprong kan hebben na zo'n kijkoperatie??
Dit zou dan betekenen dat ik mijn eerste eisprong zou hebben, sinds sept 2004.
Ik heb wel eens gehoord dat je vermeerderd vruchtbaar bent als je een kijkoperatie en een baarmoederfoto hebt gehad.
Kan iemand me helpen??
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Carol

Hallo,

Ik heb hier helemaal geen ervaring mee.
Hoop dat anderen je wel kunnen helpen.
Wil je in ieder geval wel heel veel sterkte wensen met het zwanger worden.
Liefs van mij.

Hoi Carol,

Ik heb vorige week ook een kijkoperatie gehad. Bij mij was alles ook oké. Gyn denkt ook dat ik PCOS heb i.v.m. lange onregelmatige cyclussen. Ik ben na het stoppen van de pil (maart '04) ook een dik half jaar niet ongi geweest, heb toen van de huisarts Primolut tabl gehad. Na deze kuur ben ik weer ongi geworden al kan ik geen touw op mijn cyclussen en dus eisprong vastknopen.
Ik heb trouwens na de kijkoperatie 5 dagen buikpijn gehad, had jij hier ook last van? Heb ook behoorlijk gevloeid. Het is me wel tegen gevallen, maar gelukkig goed nieuws.

Volgensmij is het best mogelijk dat je een week na de kijkoperatie een eisprong hebt. Ik weet alleen niet of die pijn die jij hebt gevoeld zo voelt als een eisprong want ik voel nooit iets. Ik hoop het voor jou! Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt of juist niet ! Succes!!

Groetjes Berber

He hallo!

Ja dat klopt na een HSG of Laparoscopie zeggen ze dat je vermeerd vruchtbaar bent.

Over de snelle eisprong weet ik eigenlijk niets zinnigs te zeggen maar ik kan me voorstellen dat je cyclus wel een soort van in de war is na een laparoscopie.

Dus het zou goed kunnen hoor.

Ook ik heb (erge) pijn als mijn eisprong in aantocht is.
Vooral aan de linkerkant is het heel erg pijnlijk, dan kan ik gewoon weg niet meer lopen.

Dus ik zou zeggen, ga er vrolijk tegenaan meissie!

Wie weet................

Liefs,

Cynthia

www.cynthia1975.web-log.nl

Je bent inderdaad vermeerderd vruchtbaar omdat ze je eileiders doorspuiten en alles dus goed doorgankelijk is. Een eisprong krijg je echter niet van deze operatie.
Het is heel gebruikelijk dat je cyclus in de war is na deze operatie. Even afwachten dus....
Succes!
gr.Inge

Hoi allemaal

bedankt voor jullie reactie.
Mijn buikpijn aan de linker kant heeft maar een dag geduurd.
We hebben natuurlijk flink ons best gedaan. En nu is het verder maar afwachten.

Hopelijk stuurt mijn schoonzus al haar zwangerschaps hormonen naar mij toe. Ze Heeft vannacht een dochtertje gekregen.
Ik ben daar kei trots op.
Hopelijk werpt het zijn vruchten af.

Enne Berber, ik heb eigenlijk niet echt veel buikpijn gehad na de kijkoperatie, waar ik wel veel last van heb gehad dat zijn mijn schouders. Daar heb ik toch een paar brufen voor moeten innemen. Ook heb ik niet gevloeid.   Toen ik in het ziekenhuis naar het toilet ging na de operatie verloor ik wel een groot stolsel bloed maar verder heb ik niet gevloeid.

Ik ben nu weer helemaal in orde, en ga straks lekker meegenieten van mijn lieve nichtje.

Hartstikke bedankt allemaal.

Heel veel groetjes Carol

Ps en voor iedereen heel veel succes en sterkte

Hoi Carol,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe tantezegger! Ga maar gauw de kunst afkijken want misschien ben je straks zelf wel een aanstaande mama! Ik zal voor je duimen!

Groetjes Berber

Terug
Bovenaan