Wie kan me helpen!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb een kuur provera geslikt. Toen ik ermee klaar was werd ik na 3 dagen
ongesteld. Dit duurde 7 dagen. Nu na 5 dagen heb ik sinds gister weer wat
bloed verlies. Ga ik nu weer ongesteld worden? Al had ik die provera kuur niet
geslikt had ik rond deze tijd ongesteld geworden, klopt het dan dat ik dus nog een
keer ongesteld word zoals mn eigen lichaam het eigenlijk had geregeld?
Wie heeft er ook ervaring met provera en hoe ging het bij jullie?
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Liefs..

Is er niemand die ervaring heeft met provera?
En mn vraag kan beantwoorden?

Lieve Mirle,

Ik heb er geen ervaring mee, maar hoop dat er iemand is die je vragen snel kan beantwoorden! Sterkte ermee!

Liefs,

Ginger

Oke iedergeval bedankt voor je reactie.
hoop snel dat er iemand is die er ook ervaring mee heeft!
Liefs..

Hoi

sorry ik heb hier ook geen ervaring mee. Maar misschien dat je gewoon het zh kan bellen?

Gr ester

hoi hoi,
ik heb nu mijn tweede kuur provera achter de rug, maar ik weet wel dat mijn lichaam nu helemaal van de wap is!!
ik had de eerste keer de kuur gekregen omdat ik maar niet ong werd en omdat ik al bijna drie weken overtijd was en niet zwanger was, moest ik dus de provera in gaan nemen om ong te worden , ik werd meteen ong en en nu 5 weken later heb ik weer een kuur provera gekregen maar dan om de ongie te laten stoppen omdat ik maar blijf vloeien,
dus........
de gyn weet op dit moment niet hoe of wat dus ja hoe moet ik het dan weten,
ik heb wel twee eitjes op dit moment  maar die willen maar niet springen dus nu moet ik woensdag weer terug komen en dan moeten ze toch wel gesprongen zijn??
meid ik hoop voor ons alle twee dat ons lichaam snel weer " normaal" is, want hier   word je niet echt vrolijk van,
succes,
gr wendy

Hoi Wendy.

Ik word altijd wel ongesteld, maar had van de huisarts Provera gekregen omdat ik altijd nog wat oudbloed blijf verliezen nadat ik ongesteld ben geweest en het ook best onregelmatig was.
Als ik andere reacties lees van mensen die ook Provera hebben geslikt, is dit altijd doordat ze niet ongesteld werden.. bij mij is dat dus niet het geval geweest.
Daarom kan ik ook nooit duidelijk een antwoord vinden.
Wel vervelend dat je blijft bloeden.. en dat een 2e Provera kuur er dan voor zorgt
dat het stopt!!!
Nou hoop dat je eitjes snel springen..

Terug
Bovenaan