wie kan me helpen???

hoi,

na bijna 3 weken afwachten is het vannacht gebeurt ik heb een miskraam gekregen.
had eigenlijk een afspraak voor a.s. donderdag voor na de gynaecoloog te gaan, en dan een afspraak te maken voor curretage,
vrijdag kreeg ik al een heel beetje bloedverlies, dat ging 2 dagen zo door, gisterenavond kreeg ik ineens enorme buikkrampen en veel bloedverlies, dit is de hele nacht zo door gegaan. om de 5 minuten had ik echt hevige krampen en voor mijn gevoel kwam er echt heel veel bloed, een maandverband was na een half uur , drie kwartier, weer overvol.
dus van slapen is niet veel gekomen....
als ik het goed gezien heb is wel het vruchtje losgekomen was ook allemaal helderrood bloed, mijn vriend heeft vanmorgen gelijk de verloskundige gebeld, maar zij kon ons ook niet vertellen hoe lang het nog gaat duren, wanneer het stopt met vloeien. het mocht alleen niet nog meer worden
de buikkrampen zijn nu al stukken minder geworden ben vanmorgen ook een soort dikke prop verloren, wat het precies was weet ik niet, maar het was zeker zo'n 5 cm lang en best dik..
kan iemand van jullie mij vertellen hoe lang dit ongeveer kan duren.???

Hoi, ik hoop eerst dat je je een beetje beter voelt. Bij mij ging het net zo, maar ik voelde dat het nog niet helemaal klaar was, maar het hevige bloeden stopte wel min of meer. Na  3 dagen was de pijn echter weer zo erg opgebouwd  dat ik een echo kreeg op aanraden van de vk. Daarop was nog teveel weefsel te zien en ben ik alsnog gecurreteerd, dat was, afgezien van het feit dat ik naar het ziekenhuis moest,  wel fijn want toen was ik echt van de pijn af en wist ik zeker  dat al  het weefsel weg was. Het mooist is natuurlijk als het vanzelf gaat, ik kan je alleen maar adviseren ook een beetje op je gevoel af te gaan en naar je lichaam te luisteren: als het te lang pijn blijft doen  of je hebt niet de indruk dat je opknapt na een paar daagjes, zou ik aandringen op een onderzoekje. Het beste! Ik hoop dat je snel opknapt.

Hoi Sandy,

Wat een schrik zal je hebben gehad dat het er allemaal uit is gekomen. Als ik jou was, zou ik de afspraak met de gyn gewoon laten staan en laat ze maar een echo maken om te kijken of je helemaal schoon bent van binnen! Dan weet je in ieder geval zeker of het allemaal eruit is gekomen en hoef je niet nog een tijdje te wachten. Mijn huisarts zei tegen mij dat het bloedverlies over het algemeen gelijk een stuk minder wordt als je het vruchtje bent kwijtgeraakt.

Ik hoop voor je dat jouw baarmoeder helemaal schoon is en dat je geen curettage hoeft.
Succes en sterkte!

Groetjes,
Lies

we zijn nu al weer 2 dagen verder en het gaat al een stuk beter, lichamelijk dan.
nog meer heel weinig bloedverlies, ook geen buikpijn meer, morgen naar de gyn.ben wel heel benieuwd of alles oke, is.
hoop het wel!!! ik vraag me alleen af hoe ze checken of alles weg is..doe ze dat met een echo?? of een inwendig onderzoek ofzo?
ik ga morgen ook weer werken, ik denk dat ik daar wat afleiding heb en niet de hele tijd zit te piekeren.

Hoi Sandy,

De gynaecoloog zal heel waarschijnlijk een inwendige echo bij je maken om te kijken of alles weg is. Dat is niet zo heel erg hoor, dat is in principe hetzelfde als je in het begin een termijnecho zou krijgen. Ze gaan met een soort staaf (met veel glijmiddel) met daaraan een cameraatje bij je naar binnen en dan kunnen ze jouw baarmoeder goed bekijken.

Ik hoop voor je dat het nu allemaal snel achter de rug is, zodat je ook weer naar de toekomst kan gaan kijken.

Groetjes,
Lies

een inwendige echo heb ik bij de verloskundige ook gehad, dus weet wel al wat het is.
stelt inderdaad niet zo heel veel voor. maar omdat ik nog steeds bloedingen heb wist ik niet of de gyn. dit ook zal doen

ik hoop   dat echt alles weg is, zodat ik dit allemaal kan afsluiten, zal me dan ook zeker een stukje beter voelen..
en maar hopen dat het de volgende keer wel goed gaat

Terug
Bovenaan