Wie kan me helpen?

Hallo allemaal,
Na een zwangerschap van 9,5 weken ben ik op 21 januari jl. gecurreteerd. Er was geen hartslag meer te zien en we hebben ons laten adviseren door de gynaecoloog voor een curretage. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld, wel 2 wkn. terug een test gedaan maar deze was negatief. Volgens de huisarts kan het soms lang duren voordat je weer gaat menstrueren, Wie heeft hier ervaring mee, ik word er toch een beetje onzeker van.... wil dat alles weer gewoon is om misschien opnieuw zwanger te raken.
Alvast dank voor jullie reactie

Hoi Claudia,

Je menstruatie laat inderdaad wel erg lang op zich wachten. Had je voor je miskraam wel een regelmatige cyclus? Ik heb in november een miskraam gehad via de natuurlijke weg en mijn menstruatie kwam vrijwel op tijd, hij was niet meer zo regelmatig als voor die miskraam. Helaas heb ik gisteren een curretage gehad, 2e miskraam dus, hoop dat mijn menstruatie weer gewoon op tijd komt, want wil inderdaad net als jij, graag weer snel zwanger worden ook al lijkt het me weer doodeng, bang dat het voor de 3e keer misgaat. Succes!

na mijn miskraam duurde het 3 maanden voor ik weer ging menstrueren. artsen raden ook aan om zeker 3 maanden na de miskraam te wachten met opnieuw proberen zwanger te raken. ik hoop voor je dat je menstruatie weer snel op gang komt, maar ik denk niet dat je je al teveel zorgen hoeft te maken

Terug
Bovenaan