wie kan me helpen

hoi hoi

wat sophie gisteren en vandaag heeft weet ik niet, maar het is niet prettig, alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen... heel kort slapen en daarna zodra ze wakker is bijna niet te troosten.. op rare tijden wilt ze dus ook weer drinken...( tenminste dat denk ik dan maar, want dan is ze wel even stil, maar daarna begint ze weer te huilen...

s'nachts slaapt ze dan wel redelijk door.....( wat ik dan wel weer raar vind).

tevens laat ze veel windjes en trappelt ze met haar beentjes en armpjes.. en heeft ze sinds 1 week gecombineerde voeding( nutrilon standaart en forte)  en is ze helemaal van de borstvoeding af......

of zullen het dan krampjes zijn...

pff ik weet het niet meer..

wie heeft raad.. want ik vind dit zo sneu en word er zelf ook machteloos van....

liefs tobi

Hoi,

Helpen kan ik je niet echt, maar wel een hart onder de riem steken.
Getverr wat word je daar onzeker van he.

Het klinkt echt als krampjes. Weet niet of ze al lang van de bostvoeding af is, maar misschien moet ze nog heel erg wennen aan de kv?
Ik geef zelf nog bv en die van mij heeft ook last van krampen....ooh daar word ik dan ook weer zo onzeker van, want ik denk dan weer dat ik iets verkeerds gegeten heeft.

Misschien zijn het ook de 'regeldagen', of kan dat niet met flesvoeding?
Geen idee.

Het beste wat je volgens mij kan doen is troosten en kijken of je iets aan die krampjes kan doen. Bij mij werkt Cinababy duppels van VSM heel goed.
En misschien het buikje masseren? Of een warme doek erop?

Moeilijk af en toe he!
Maar goed....het schijnt er bij te horen dit soort dagen en je overleeft het wel weer...maar fijn is anders.

Sterkte in ieder geval!

ps. probeer te denken aan die heerlijke nachten. Die zijn bij mij echt nog ver te zoeken dus daar ben ik dan weer jaloers op ; -)

het klinkt als krampjes, maar ook als een regeldag. want ze moet weer wennen he.
in iedergeval heel veel suc6 meid. hou vol. en als het niet meer gaat schrijf je het hier van je af

liefs jantine

hoi hoi

nou idd heerlijk om het hier van me af te schrijven, want vanmorgen zag ik het echt even niet meer zitten, liep om 12.00 nog in pyjama en had nog niet eens ontbeten, alleen maar met sophietje bezig.........( zat gewoon te janken...)

gelukkig slaapt ze nu al vanaf 12.00 uur.........

liefs tobi

kay had dit ook in het begin zo erg en ben toen op advies van de verloskundige overgestapt op Nutrilon Omneo.. Dit is voor krampjes, ontlasting en licht spuwen. Ik merkte meteen dat het beter ging en met de tijd Kay een stuk rustiger werd.. Ik werd toen ook gek van dat gehuil en de onmacht niks voor mijn kleine ventje te kunnen doen.

Hij heeft nu ook nog wel eens last van windjes tijdens de fles, maar dit lucht uiteraard alleen maar op. Voor hem dan haha ..

Probeer het eens!

Esmé

Marissa (bijna 11 weken) had dit afgelopen zondag ook. We zijn de hele dag met haar bezig geweest, ze was niet te troosten.
De speen gaf nog enigszins wat troost. Gelukkig was het de dag erna weer over en heeft ze de hele dag geslapen. Het kunnen darmkrampjes zijn of wat maagzuur. Wij zijn net bij de kinderarts geweest (ivm haar heupen) en gaan nu over van Friso Hypo Allergeen op Nutrilon AR tegen opkomen maagzuur. Ben benieuwd of dat gaat helpen.

denk ook dat het krampjes zijn.las dat het in de tweede maand vaak het ergste is en meestal na twaalf weken zo goed als over is.wat heel goed is zijn homeopatische druppeltjes van vsm(cinababy).hebben wij ook in huis voor zo nu en dan.succes groetjes piewie-

Terug
Bovenaan