Wie kan me helpen??

A

Anoniem

Guest
hebben we hier onder de forum dames mensen die bij jeugdzorg/ ggd/ huisarts oid werken?
En kunnen jullie me helpen?

Het volgende:

ik ga voor school een verslag schrijven over kindermishandeling. Nu zou ik graag van jullie hulp willen hebben over de symptomen, wat kun je er tegen doen, hoe herken je het en wat zijn de volgende stappen.

Wie kan me helpen met deze informatie? Er zullen zeer veel kindjes kunnen worden geholpen als we snel en adequaat gaan reageren.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
Liefs Maaike

Hoi Maaike,
Ik kan je niet helpen met informatie, maar je zou ook eens kunnen googelen, dan vind je ook vast belangrijke informatie.
Succes met schrijven!
Ellen mv Julian

He Maaike

Ja sorry hoor, aan mij heb je ook niks, maar ik ben benieuwd wat voor opleiding je volgt en hoe je dat combineert met je kleine. Lijkt me pittig, studeren én mama zijn (ik vind drie dagen werken al genoeg, maar met een studie ben je nooit echt klaar...)

Dus, tja gewoon nieuwsgierig. Aan de tip van Ellen heb je meer...

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Sjonge 1 dag niet op t forum en ik kan gelijk 4 pagina's gaan zoeken naar mijn oproepje! hahahahahaha.

Ik zal eens even googelen idd, maar had t fijn gevonden om zo info uit eerste hand te hebben. Helaas.

Susan; ik doe de pabo. Ik deed m altijd voltijd, maar na mijn zwangerschap ben ik m in deeltijd gaan vervolgen. Daardoor heb ik het 2e jaar over gedaan. Nu zit ik dus in de 3e. Ik ga dinsdagsavonds naar school en donderdags loop ik stage. De rest is thuis studie en tot nu toe kan ik het nog combineren met een slapende Twan, maar het wordt wel steeds lastiger, omdat hij langer wakker is. Nog ff kijken hoe het allemaal gaat. Twan gaat nu 1 1/2 dag naar mijn ouders en als het lastiger wordt, gaat hij 2 1/2 dag. Dan heb ik de woensdag voor de studie.

Liefs Maaike

Petje af hoor Maaike!
Ik ben zelf met een thuisstudie DTP (grafische vormgeving) bezig, maar dat kan ik geheel in eigen tempo doen en dat vind ik al pittig, laat staan vaste avonden naar school en op tijd huiswerk maken etc... vind het echt knap van je!

Groetjes,
Ellen mv Julian

tja, echt makkelijk is anders, maar ik wil het heel graag afmaken, dus dan ga je er wel voor!!! Maar ja, het beneemt je wel een boel vrije tijd, maar dat hebben we dan maar voor lief. Nog 1 1/2 jaar en dan ben ik klaar. Gelukkig! hahaha

Liefs Maaike

Leuk zeg, en inderdaad pittig!!

Maar fijn dat je het zo kunt combineren, sterkte en succes in ieder geval

Groetjes
Susan

Hoi Maaike,

Ýk werk niet met kinderen maar met verstandelijk gehandicapten met t niveau van een peuter en ik heb het op de groep meegemaakt. Misschien dat ik je toch kan helpen want ze reageren wel net zo als kinderen. Ik wil je wel op weg helpen als je er iets aan hebt. Ik lees t wel.

Oja ik ben morgen niet op het forum maar als je m dan ff wil uppen tot ik heb gereageerd zou het fijn zijn anders vind ik m niet meer terug denk ik.

xx Elly mv Yari

Terug
Bovenaan