wie kan me helpen???

A

Anoniem

Guest

hallo meiden

ik heb een zoontje van 3 mnd met nogal een rottige start hij heeft 2 keer in het ziekenhuis gelegen met verstikkingen dit is nu onder controle er is dus iets niet goed met zn maagje en daarom gaat het ophogen van de oeding wat langzaam hij krijgt nu 5 keer 160cc nu moet ik van de kinderarts met een fruithapje beginnen dat komt wel goed maar ik heb een vraag over nutrix zou ik daar ook al mee kunnen beginnen? want op het pak staat zoveel scheppen bij 200 cc melk??

heeft iemand hier ervaring mee??
alvast bedankt
grtz chantal mv Steijn 05-07-2007

hoi,
ik heb eerst mijn zoon ook pap gegeven en nog een deel de fles.
ik heb toen eerst 100cc melk aangemaakt en daar 2 tot 3 scheppen nutrix erdoor heen gedaan... dan heb je daarna dus nog een klein flesje over..
misschien kan je dat proberen..
heel veel succes ermee..

groetjes

normaal mogen kinderen van 3 mnd nog niet met fruit beginnen. Welke kinderarts heeft je dat advies gegeven? die van het ziekenhuis? dan zou ik ook het ziekenhuis bellen om te vragen of je met nutrix mag starten. op zich ben ik niet zo bang hoor, en kun je volgens mij best met 3 maanden voorzichtig met nutrix beginnen, maar als je kleintje problemen heeft met z';n maagje en onder behandeling staat, dan zou ik niet zelf experimenteren, maar strikt doen wat de kinderarts zou zeggen (en de mensen op dit forum weten natuurlijk niet precies wat er met je kindje aan de hand is). dus ik zou zeggen: bel de kinderarts!

Terug
Bovenaan