Wie kan me helpen?

A

Anoniem

Guest
Ik heb al een 3 keer gehad dat ik tijdens het slikken van de pil ongesteld werd.

Nu ging het een maand goed dus dacht dat hebben we gehad.

Maar nu ga ik net naar de wc voor de grote boodschap (sorry voor het onsmakelijke verhaal) maar heb ik met afvegen weer wat bloed.
Ga ik zoeken op internet wat je eigenlijk nooit moet doen maar, nu kom ik bij een stukje over Baarmoederhals kanker.
En daar staat dit dus ook tussen beschreven SCHRIK nu weet ik wel dat er vast nog 100000 redenen kunnen zijn maar toch.

Zijn er nog meer meiden die dit weleens hebben gehad.

Gr Lique

Hoi,

Nou ik heb dat dus ook gehad.
Eerste paar maand na de bevalling( ben toen al vrij snel weer aan de pil gegaan) ging het goed. Maar na 3 of 4 maand pil te hebebn geslikt begon ik tussendoor ook zo opeens te vloeien. En dat was dan een hele menstruatie. Dat begon vaak dan bij mij in de 2e week van de pilstrip, dus dan was ik dus al ongesteld. Ik moest de pil op advies van de dokter gewoon door blijven slikken tijdens dit gebeuren met als resultaat dat ik na die vloeiing dus gewoon weer ongesteld werd. Al met al was ik dan dus soms 1,5 tot 2 weken ongesteld. Dat heeft 4 maanden zo geduurd en toen ben ik weer naar de dokter geweest. Want bij de 1e en 2e keer doen ze nog niks en vanaf de 3e keer wel. Mijn dokter heeftme toen doorverwezen naar de gync. Die heeft toen een inwendige echo van me baarmoeder en eierstokken gemaakt om te kijken of daar iets mee was. Maar alles was dus prima,dus moest ik aan een andere pil soort. De zogenoemde 3 fase pil. Nou die heb ik na 1 maand hard weg gegooit, want ik kon dus niet tegen die pil. Nu slik ik helemaal niks mee.
Dus meid,voor zo ver ik weet is het niet zo heel ernstig, maar ja ik ben natuurlijk ook geen dokter. Dus als je het niet vertrouwd zou ik ff naar je dokter toe gaan.
Mijn vriendin heeft trouwens toen hetzelfde gehad en die moest ook aan een andere pil.
Succes ermee meid.

Liefs marielle

Hoi Marielle,

Super bedankt voor je reactie.
Daar krijg je weer een beetje vertrouwen van.

Dank je

Gr Lique

Nog wel even een vraagje marielle.

Had jij er dan ook last van als je naar de wc was geweest voor de grote boodschap?

Gr Lique

Volgens mij heb je dan doorbraakbloedingen en als je daar op googled kom ik toch ook artikelen tegen waarop staat dat dit bij beginnend pil gebruik heel normaal is.
Niet gelijk schrikken!!!

Hoi,

Ook ik had dit pas. Ik slik al lichte pil, omdat ik overal stemmingswisselingen enzo van krijg.
De ha heeft uitstrijkje gedaan bij mij om alle ernstige dingen uit te sluiten. Heb gelukkig niks, maar was blij dit even te horen. Ook al vond ik dat onderzoek maar niks.
Ik raad je het toch wel aan. Ik moet nu helemaal stoppen met de pil, maar weet niet of ik dat wil....

Liefs Reneke

Hoi,

Dat waren indd doorbraakbloedingen.
Maar om alles gewoon uit te sluiten kreeg ik toen die inwendige echo voor m'n baarmoeder, omdat ik dan ook best veel stolsels had in het bloed had.( sorry voor de details
Ik had dat trouwens niet als ik een grote boodschap moest doen,om het maar zo te zeggen. Misschien een rare vraag, maar heb je alleen als je moet poepen en je veegt dan af wat bloed of heb je dan echt 4 of 5 dagen bloed de hele dag door. Want anders als je dan niet voor 4 of 5 dagen bloed, dan kan het ook zijn dat je misschien een inwendige aambei hebt, die dan is geknapt. Want dat heb ik tijdens de zwangerschap gehad. ( sorry voor de details)
Ik zou als ik jou was toch gewoon even langs je huisarts gaan.
Die kan je er meer duidelijkheid over geven.

Liefs marielle

Het is idd alleen bij het afvegen.

Ik ga idd gewoon dinsdag (maandag zouden de kids mee moeten).
Maar door jullie verhalen ben ik alweer een stuk gerust gesteld.
Allemaal bedankt en ik laat het weten als ik wat weet.

Gr Lique

Terug
Bovenaan