Wie kan me helpen

Hoi Iedereen.
Ik wil het nu wel eens weten.
Ben 2 januari ongesteld geweest maar minder als anders. (ben altijd een week nu 4 dagen)
Rond kerst en oudjaar was ik erg misselijk. Ik heb toen een test gedaan maar die was negatief.
ben nu heel erg moe wordt echt moe wakker ook al slaap ik 12 uur, heb hoofdpijn, nu ook erg veel pijn aan de rechterkant van mijn onderrug, mijn borsten zijn groter en zwaarder en heb pijn in mijn onderbuik. Ik wil nu weleens weten of ik zwanger kan zijn.

Tamara
 
nou er zijn wel heel veel symptomen dat je evt zwanger kan zijn.
kan je aanraden om gewoon weer een test te doen (mischien was de vorige toch net te vroeg)..
en anders kun je altijd nog de huisarts bellen..
veel succes
gr anke
 
alle keren dat ik zwanger was merkte ik het het eerst aan mijn borsten, eigenlijk in de eerste week al. Het kan dus best dat je zwanger bent, maar als je er teveel mee bezig bent kan het ook zijn dat je je dingen verbeeld zeg maar. Korter ongegsteld dan normaal kan een innestelingsbloeeding zijn geweest, maar kan ook door een ander eetpratroon, het was natuurlijk net na de feestdagen. De enige zekerheid is een test doen, maar daar zou ik nog ff een week of 2 mee wachten omdat ie te vroeg zou kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan