wie kan me hier antwoord op geven

A

Anoniem

Guest
hallo
ik heb afgelopen dinsdag een kijkoperatie gehad
en nu ben ik heel rood om de wondt heen en ik verga van de jeuk om gek van te worden
ik ben wel voor heel veel dingen allergie,s wie kan dit
nou ik hoop dat er iemand is die mij hier antwoord op kan geven
nou dan hoor ik het graag

groetjes annebel

hoi annebel,

ik heb ook verleden jaar november een kijkoperatie gehad,maar had geen last van roodheid om de wond heen.
wel heeft de gyn eerder de hechtingen eruit gehaald want daar was het wel rood en trok het.
ben je misschien allergisch voor de pleisters die gebruikt zijn?ik heb mijn huid toen helemaal beschadigd met het lostrekken ervan,is gelukkig wel weer goedgekomen.
anders misschien even gyn bellen.....

veel sterkte

gr prinsesje32

Hoi Annebel,

Ik heb dit jaar ook een kijkoperatie gehad en herken je klachten wel. Ik heb toen zelf de hechtingen eruit gehaald(ben verpleegkundige) en dat was wrs ook het probleem. Het kan daardoor gaan ontsteken dus mijn advies is ook : een afspraak maken bij de gynaecoloog op heel korte termijn.
Succes ermee. Hoop dat de uitslag van de kijkoperatie meeviel...

Liefs Esther

he esther
ja gelukkig viel het mee ze konden verder niks vinden
ze hebben wel even de eileiders doorgespoten uit voor zorg en er zat wat slijmvlies buiten de baar moeder maar dat kon geen kwaad om niet zwanger te raken

en heb jij ook goede berichten mee gekregen ik hoop het wel
nou ik hor het wel weer

liefs annebel

quote: EstherV reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2006 14:23:24'));

Hoi Annebel,

Ik heb dit jaar ook een kijkoperatie gehad en herken je klachten wel. Ik heb toen zelf de hechtingen eruit gehaald(ben verpleegkundige) en dat was wrs ook het probleem. Het kan daardoor gaan ontsteken dus mijn advies is ook : een afspraak maken bij de gynaecoloog op heel korte termijn.
Succes ermee. Hoop dat de uitslag van de kijkoperatie meeviel...

Liefs Esther

he esther bedankt voor jou atvies ik ga morgen gelijk bellen en de uitslag was verder goed ze hebben wel de eileiders even doorgespoten uit voor zorg en er zat wat slijmvlies buiten de baarmoeder maar dat kon geen kwaad om niet zwanger te raken
en viel het bij jou ook mee
nou ik hoor het wel weer
liefs annebel

Terug
Bovenaan