Wie kan me iets vertellen over de eisprong!?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik ben sinds januari gestopt met de pil en nog niks aan het handje,mijn cyclus is altijd heel regelmatig 28 dagen meestal,kan ook wel eens 27 zijn.We vrijen om de dag!
Kan je een eisprong voelen?Ik merk er niet veel van namelijk.En tussen welke dagen is de eisprong?Ik heb net een boek over zwanger worden gekocht en ga het zometeen eens goed bestuderen!Ik moet woensdag weer ongesteld worden weer afwachten dus!!!
En toch steeds weer een grote teleurstelling zeg!!
Nou ja we zijn dan ook nog niet zo heeeel lang bezig maar toch!

Groetjes meeuw!

Hallo,
Sommige vrouwen kunnen hun eisprong voelen, ik denk ook dat ik `m voel ik heb dan wat zeurderige buikpijn en veel zin in klussen, ben ook erg emotioneel en huil dan heel snel zelfs als ik me gelukkig voel, maar zeker weten doe ik het niet.
Gemiddeld is je eisprong op de helft van je cyclus en hier op de site zeggen ze dat je het beste vanaf dag 10, om de dag kunt gaan vrijen.......
Ik moet zeggen ben ook pas net begonnen zit nu in rond 2 dus echt de expert ben ik ook niet.

Goretjes Mirella

Hoi,
Ik kon mijn eisprong altijd goed voelen. Ik had een paar dagen van tevoren al "last"
meestal begon het met een beetje zeurderige buikpijn en/of steken, meestal werd
dit dan erger en daarna nam het weer af.
Ook word meestal je afscheiding iets anders, wat meer en draaderiger.(kun je dus ook
in de gaten houden) Ook had ik een cyclus van 28/29 dagen en dat klopte ook wel met mijn eisprong die was dus tussen dag 13en16 (kon iets verschillen).
Ik ben nu 11wkn zwanger van mijn 2e kindje.
Veel succes gewenst.
Groetjes,
Dees

Hoi,

Als je om de dag klust zou je sowieso je eisprong niet moeten kunnen missen. Zelf had ik mijn eisprong ongeveer 11 dagen voor de volgende menstruatie en als mijn eisprong eraan kwam (ik gebruikte de ovulatietesten van Clear Blue) dan klusten we nog een keer extra.

Succes!

X F (16,5 week)

hoi meeuw,

Wij klussen ook om de dag maar helaas mocht het voor osn tot nu toe nog niet lukken. Deze maand ook weer om de dag "in de weer geweest" en we hopen nu echt dat het gelukt is!!!

liefs kreeftje

Terug
Bovenaan