Wie kan me uitleg geven?

A

Anoniem

Guest

Hallo,

Wie kan me wat vertellen wat me te wachten staat?
We zijn woensdag bij de HA geweest..uitslag van het sperma was slecht. 2% goede spermatozoën.....en 98% abnormale en ze zwemmen nog slecht ook..!!

(We zijn 14 maanden bezig 1e kindje.)
Op 5 maart hebben we een afspraak in het ziekenhuis..
Wat kunnen we verwachten bij de arts in het ziekenhuis?
Wanneer wordt nu ivf, iui of icsi gedaan?

groetjes kindje79

hoi chris,

poeh, die uitslag zal schrikken geweest zijn.
hebben ze 1 test gedaan, of meerdere??

ik heb er zelf geen ervaring mee,
dat wij nog niet zwanger zijn heeft een andere oorzaak.
ik kan dus moeilijk aangeven wat het ziekenhuis zal zeggen.
maar ik verwacht niet dat jullie voor iui zullen gaan.
daarvoor moet het zaad van beter kwaliteit zijn.
ook verwacht ik dat ze je vriend nog een x zullen onderzoeken.

ik hoop dat meiden die wel deze , helaas, ervaring hebben.
jou meer op weg kunnen helpen.
suxes, groetjes, jana.

dankje jana voor je berichtje.
Bij mijn vriend hebben ze eenmaal dat onderzoek gedaan...

we wachten wel af....in spanning....
heb 16 maart mijn nod...

groetjes chris79

Hoi Chris,  ik zie dat wij een beetje in hetzelfde schuitje zitten... ik zit ook in ronde 14 voor ons 1e kindje en bij ons is het zaad ook niet goed en ik heb een verwijzing naar de gyn gekregen.