Wie kan mij advies geven??????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

Ik weet niet wat ik hier van moet denken,maar ik 4 dagen overtijd en heb met vlage ongesteldheids pijn.
Ik had al een test gedaan maar te vroeg (5 dagen voor mn nod dag)en deze wees uit dat ik niet zwanger was,maar dit voeltt zo raar en ook een golvend gevoel in mn linker lies,,,,,wie kan mij advies geven

groetjes en alvast bedankt reza

hoi reza......
het enige wat ik kan zeggen is doe morgen vroeg nog een test.....of over een paar dagen......ik hoop t voor je en ga duimen....
kuss lau

hoi reza8,
misschien heb je toch nog iets te vroeg getest
dus dan moet je het nog ff afwachten hoe balen dat weer is.
maar als je er echt te veel mee bezig bent dan kan het zijn dat je lichaam daarop
reageerd en dan kan de menstruatie weg blijven,dat heb ik al een keer gehad
dus maak je niet gek en hou je hoofd koel
ik hoop natuurlijk dat je goed nieuws heb dus hou ons op de hoogte he?
gr voetbalgek xxx

hoi meiden,

Bedankt voorjullieadvies maar ik heb geen test in huis is het erg als je het s avonds doet?
En hebben jullie dat ook dan ben je nog maar 5 maanden bezig en dan denk je goh het zal maar zo zijn terwijl je het wel heel graag wil,en ik lees al een tijdje mee en danlees je ook dat er meiden zijn die al zo lang bezig zijn   dat lijkt me echt erg,,,,maar daar moeten we maar niet van uitgaan! Weten jullie ook toevallig waar je de online zwangerschaps test kan doen ik lees het wel eens in die verhaaltjes

evengoed bedankt het islekkerdat je er met iemand over kan praten die met hetzelfdebezig zijn  

hoi hoi....
dat kan bij baby brabbel
dan interactief en zwangerschaptest...... maar ik vind dat niets eigenlijk.....

ik ga duimen voor je.............. de test kan je volgens mij t beste in de ochtend doen. kuss lau

dank je gaik toch nog ff kijken,,,deze site is ook verslavend he hahahaha het is zo weer laat een uur isniks achter die pc     xxx reza8

Hoi
Ik kan je niet echt advies geven vrees ik. Zelf heb ik al 2 weken steken links onderin, maar dat zit je baarmoeder helemaal niet  wat steekt er zo ???
succes met je volgende test, 5 dagen voor je nod is ook wel vroeg he om te testen.
Liefs Rene

ik had mezelf beloofd niet meer zo veel te kijken......maar ik zit er de hele dag al achter...lolz
kuss lau

Terug
Bovenaan