Wie kan mij advies geven?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wie kan mij advies oid geven over het volgende:
Maandag heb ik mn nod. Kheb enorme pijnlijke borsten, wittige afscheiding en rare krampachtige pijntjes in mn onderbuik. En met vlagen heb k een heel nerveus gevoel door mn lijf gieren.  Gisteren na het avondeten was ik heel erg misselijk (vandaag  ben  niet misselijk na t eten geweest)  .
Het heeft volgens mij geen zin om nu al een test te doen ofzo, toch? Of wel?
Wat zouden jullie doen?
K weet niet niet zo goed wat moet doen?

Groetjes Danielle

Nee, als volgende week pas NOD is heeft het mi geen zin om nu een  test te doen. Het is niet leuk maar afwachten is het beste wat je kunt doen. Probeer voor wat afleiding te zorgen.

Groetjes talke

Hoi Talke,

Thanx! Waardeloos he, die onzekerheid.....
We zitten nu in de 9e ronde, maar alles voelt anders nu, heel raar.......
In welke ronde zit jij?

Groetjes Danielle

Wachten is idd het beste. 1 streepje is echt een teleurstelling.. daarnaast heb je waarschijnlijk nog niet voldoende hcg in je bloed om een zwangerschap aan te kunnen tonen. Dus ook al ben je zwanger, dan is het nog niet te zien. Veel succes en sterkte met geduld hebben..

wij zitten in ronde 7 vorig ronde 6 was het raak maar mk. dus nu maar afwachten ik verwacht rond de 26ste mijn nod we zitten dus midden in de klusweek, we hebben letterlijk geklust deze week de onderverdieping geverfd en boven gingen we dus vrolijk verder

We zijn bezig voor de eerste blaag

Groetjes
talke

Oooooooooo, wat vervelend...... Ik ad in april n mk.....
Het blijft elke maand weer spannend he?
Ik word er ook soms onzeker van.
Misschien is het nu iets, maar ja, die teleurstelling he.......
Ik moet toch maar mn rust bij elkaar gaan rapen en wachten maandag.......

Je hebt helemaal gelijk elke maand is het spannend. Vooral nu rond de eisprong ben ik er weer echt mee bezig. Daartussen in kan ik het goed laten gaan. Maar ben elke keer ontzettend teleurgesteld wanneer de duivels komen. Behalve de laatste keer. dat was na de mk en ik had toen foto's moeten laten maken voor de verstandskies.Dus toen was ik niet teleurgesteld . Maar anders grrrrr

groetjes talke

hai talke

ook ik zit ongeveer in het zelfde schuitje ik voel normaal mijn eisprong en deze maand dus niet heb alleen buikpijn vanaf mijneisprong dag en gister had ik pijn in de onderrug enz enz allemaal kwalen en ook ik denk van ja het is goed ik voel dat ik zwanger ben en heb ook laten pendelen en het klopte ik ben zwanger maar daar kan ik me niet aan vast pinnen helaas dus ook ik moet wachten op mijn nod de 21e en het wachten duurt zo lang het frustreerd me gewoon. dus meid succes en hou ons op de hoogte

Terug
Bovenaan