wie kan mij alsjeblieft helpen...

A

Anoniem

Guest
hallo ik voel me zo elendig wandt..

waterige afschijding en dik slijm verlies had ik voor 2weken trug en vorige week maar nu lijkt het als of ik in mijn broek plas zonder te plassen
ik heb dus nu dat ik het wel voel lopen en ik dus wel echte natte plekken heb dus als we met de auto weg gaan zit ik op een zijltje en heb ik ondergoed en een schone broek bij me wand ik dacht dat het vruchtwater was maar de gyn zei nee dat moet urine zijn geweest maar ik heb het ook als ik net naar de wc ben geweest en 5min daarna komt een zelfde hoeveelheid het het ruikt ook echt als vrucht water en het is zogoed als helder en echt anders dan urine voor mijn gevoel. ik heb ook al voor weeen gehad toen ik 23wk  zwanger was maar dat is zelf weer gestopt.. ik voel me zo ontzettend onzeker en ik heb geen blaasontsteking dus dat kan het ook niet zijn... wie heeft dit ook of  weten jullie dit??

heel veel liefs samantha
27w3d
ik wil kunnen genieten van deze tijd maar er is steeds weer iets en voel me zo niet goed..

Ik heb het zelf niet, maar als ik je verhaal zo lees en het vrij veel is, zou ik toch eens laten nagaan of het echt geen vruchtwater is, want dat is natuurlijk niet goed!!

Nu hoor je ook weleens van waterige afscheiding wat ook wel meer kan zijn dan normaal, maar ik zou het voor de zekerheid toch even laten nakijken!!!

Sterkte,

Suus

(Maart Forum)

Hoihoi,

nou, ik kan me goed voorstellen dat je daar gek van wordt! Lijkt me heel erg vervelend!
Ruikt het vreemd? Zoet, of juist naar urine? Als het een beetje weeïg, zoetig ruikt, kan het best vruchtwater zijn. Ik zou dat inderdaad toch even laten uitsluiten.

En als het echt urine is, zou ik gewoon aan je arts vragen of hij je éénmalig een pak Tena voorschrijft. Dan wordt het vergoed en als je dan meer nodig hebt, kun je het zonder receptje halen. Het klinkt vervelend, maar het is echt 100x beter dan maandverband, hoor. Dan kun je tenminste weer "veilig" over straat!

Succes! Ik hoop echt dat het snel over gaat! En probeer toch maar een beetje te genieten, als je je kleintje lekker voelt bewegen ofzo....
Groetjes, José

Misschien heb je een scheurtje in je placenta?
Zou er toch voor de zekerheid even verder mee gaan.
sterkte!

Ha meis,

Ik herken je verhaal wel hoor. Ook bij mij vond de gyn niks. Hij dacht dat t afscheiding was wat wateriger is.
Hij heeft me ook inwendig onderzocht, is dat bij jou ook gebeurt?
Ik weet niet of je net als ik ook bij een verloskundige loopt? Zij vroeg t op te vangen met kraamverband zodat ze t konden onderzoeken..... Nu moest ik de dag erna ook naar mn gyn dus ik liet het hem onderzoeken.
Als je t niet vertrouwd moet je gewoon nog ns bellen hoor. Beter een keer extra onderzocht dan niet! Sterkte,

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan