wie kan mij antwoord geven?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Heb het volgende probleem,
Zit nu midden in mijn cyclus (laaste NOD 25 sept, en aankomende 23 okt)
Nu heb ik sinds gisteren 10-10 buikpijnklachten onder de navel en gisteren de hele dag pijn onder in rug.
We hebben de gehele maand bijna dagelijks geklust (soms een dagje overgesprongen)Deze klachten heb ik al eerder gehad, toen ik zwanger bleek te zijn, helaas is deze na 10 weken uitgelopen op een miskraam, maar zijn iemand deze klachten bekend? Kan dit verband hebben met de eisprong of innestelling?
Alvast bedankt voor jullie reactie

Zou gezien jouw cyclus, wel heel vroeg zijn als het om innesteling gaat. Die eisprong lijkt me wel heel goed mogelijk.

Ik heb in het midden van mijn cyclus (op dag 12 van een cyclus van 26 dagen) een zeurderig gevoel rechtsonder in mijn buik.

Gewoon afwachten (is moeilijk, want we willen zo graag)

dat is zeker te weten je innesteling ik heb het namelijk ook op de zelfde plek zoals jij het beschrijf dit kan soms 4tot5 dagen aanhouden hoor.

hoi hoi,ik heb ook me nod op 23 okt,voor verschijnselen is het wat vroeg denk ik!!maar zou echt je eisprong kunnen zijn,ik had dan dat ik rechts onderin ,last had,[zijkant onderin van me buik]en het hield de hele avond aan.nou nod genootje sucses ik duim voor je gr manuela

Dat zou betekenen dat ik al jaren iedere maand last heb van innesteling.
Ik heb dit namelijk iedere maand ook tijdens het gebruik van spiraaltje en ook in de periode dat ik geen partner had. Lijkt me toch meer de eisprong

Terug
Bovenaan