Wie kan mij antwoord geven?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit met een vraag. Ik ben begin juni 1 dag ongesteld geweest, dat was de eerste keer na het stoppen van de pil. Daarna heb ik voor de zekerheid wel getest, was toen niet zwanger. Wanneer mijn ovulatie precies is weet ik niet, ben nog niet aan het temperaturen gegaan omdat ik een onregelmatig leven heb door mijn werk en het toch pas de eerste keer is. Ik heb hem ook niet gevoeld. Nu ben vanaf  afgelopen woensdag wel regelmatig misselijk. Ik ben nooit misselijk, kan ik nu misschien al merken dat ik dan toch al zwanger ben of is dat te vroeg, testen heeft zoiezo geen zin, want daarvoor is het zeker nog te vroeg als ik die ene dag als menstruatie reken, dan zou mijn NOD  4 juli moeten zijn, nog 2 weken dus.

wie kan mij antwoord geven?

Hoi Judith,

Ik kan je natuurlijk niet vertellen of je zwanger bent of niet. Ik zelf hou een dagboekje bij en daarin schrijf ik mijn lichamelijk ervaringen etc. Ik heb helaas een miskraam gehad maar nadat ik de (positieve!!) test gedaan had ben ik eens terug gaan lezen en na de bevruchting zeg maar had ik af en toe ook last van misselijkheid, last van mijn maag. Ik schoof dat toen af op de rongaande griep om mezelf niets wijs te maken. Koffie lustte ik echter nog wel en wanneer ik de griep heb lust ik dat dus echt niet.
Verder was ik wat lusteloos, rusteloos. En heb ik een aantal nachten slecht geslapen. Dan nog last van obstipatie en menstruatiepijn toen ik bijna 4 weken was.
Misschien een idee om ook zo'n dagboekje bij te houden om je lichaam beter te leren kennen.

Suc6. Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan