wie kan mij antwoord geven?

Hallo Dames,

Ik kom op dit forum, omdat mijn kans op antwoord hier het grootst is.(denk ik)Heb namelijk het volgende probleem,
Zit nu midden in mijn cyclus (laaste NOD 25 sept, en aankomende 23 okt)
Nu heb ik sinds gisteren 10-10 buikpijnklachten onder de navel en gisteren de hele dag pijn onder in rug.
We hebben het de gehele maand bijna dagelijks geklust (soms een dagje overgesprongen)Deze klachten heb ik al eerder gehad, toen ik zwanger bleek te zijn, helaas is deze na 10 weken uitgelopen op een miskraam, maar zijn iemand deze klachten bekend? Kan dit verband hebben met de eisprong of innestelling?
Alvast bedankt voor jullie reactie
 
ik had met mijn eisprong altijd een heel naar gevoel links in mijn lies. Duurde een dag of 2. Of en hoe je dit voelt zal per persoon verschillen.

Als je midden in je cyclus zit en (volgens de boekjes dan) je eisprong zou hebben, duurt het nog een aantal dagen voor de eventueel bevruchte eicel in de baarmoeder is aangekomen en zich gaat innestelen. Volgens mij voel je daar niks van.

Wie weet heb je een vroeg eisprong gehad en je innesteling inmiddels gehad. Ik hoop het voor je! Ik voelde de eerste weken/maanden steeds dat menstruatiegevoel (waardoor ik dacht dat het niet goed zou zitten)wat wordt veroorzaakt door de groei van je baarmoeder.

Succes!
 
Sorry hoor, maar daar is geen antwoordt op te geven dat normaal klinkt. Het kunnen ook gewone buikpijn/rugpijn zijn. Luister, is niet kwaad bedoeld, maar dat kan dus echt vanalles zijn!

Beetje vage vraag.
 
Sorry, is echt niet te zeg. Het kan, maar het hoeft niet. Helaas zit er niets anders op dan te wachten tot 23 okt en dan een zw.test doen (en als de test neg is, maar je bent nog niet ongesteld: na een week nog een keer een test doen. Je lichaam kan je voor de gek houden en later dan gebruikelijk pas ongesteld worden OF er is nog niet genoeg hcg in je bloed om de test pos uit te doen slaan).

Ik hoop voor je dat het raak is! Veel succes!
 
Terug
Bovenaan