wie kan mij aub helpen

Beste mensen

Een aantal weken geleden heb ik hier geschreven datik zo ontzettend bang   was voor een miskraam.
Nu ben ik inmiddels 15 weken en nog steeds erg bang.
Is er iemand die mij kan helpen , misschien zelf `zo iets meegemaakt en hulp gezocht, want het is nu zelfs zo erg dat ik elke week bij de verloskundige zit om het hartje te horen.

He meid,

Heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar kan me goed voorstellen dat je bang bent. Echter, na de 12 weken is het risico dat het mis gaat enorm afgenomen. Probeer toch te ontspannen en er van te gaan genieten want die 9 maanden zijn zo voorbij! Overigens, als je de geruststelling wel krijgt door bij de VK het hartje te horen, is het fijn dat je daar wel terecht kunt.
Succes ermee!

groetjes,
Dion

Hoi

Niemand kan jou helpen maar ik kan jou wel van een tip voorzien. Ik heb 4 mk gehad en bij de laatste  gezonde zoon altijd angst gehouden. Ik wist de kans na 12 weken heeeel erg klein was dat het  fout was maar toch....

Bouw elke week twee keer een punt in zoals je nu doet. Gewoon elke dinsdag en vrijdag ga je gewoon hartje laten luisteren en je maak gewoon als die afspraken totdat je het kunt voelen. Dat geeft  rust en leg dat wel uit aan je vk en als het goed is kunnen ze dat gewoon doen want die rust is goed voor jou en het kindje en over een paar weken als je het voelt heb je dat als houvast en dan gaat het weg.

Wel is het zo als je het dan even niet voelt wordt je weer bang ga dan rustig op bed liggen meestal worden ze dan wakker.

Succes
Lies

Terug
Bovenaan