wie kan mij dat vertellen

ik ben nu 9.4 dagen zwanger volgens mijn eigen telling.
ik ben in de 7de week erg misselijk geweest in de 8ste week was dit minder en nu ben ik wel nog af en toe sávonds en vooal als ik langere tijd niet eet.weet iemand of dit een slecht teken is dat de misselijkheid in korte tijd van 2 weken zo sterk afneemt of zou dit toch kunnen.extreem moe heb ik me nog niet gevoel alleen pijnlijke borsten(dat gevoel blijft al vanaf het begin hetzelfde)

groetjes hoop dat iemand dit ook mee heeft gemaakt(wat betreft de misselijkheid en dat alles goed is gegaan)
 
ik heb hetzelfde, en ook als ik smorgens wakker wordt dat ik meteen mijn borsten voel, en ook gelijk een aanval van misselijk heb.ik kan het nog net inhouden om niet over te geven. het kan dat het minder wordt en dan weer erger dat heeft niets te maken met of de zwangerschap goed zit elke zwangerschap is anders en ik krijg nu mijn derde dus ik kan het weten maak je geen zorgen sommige vrouwen zijn helemaal niet misselijk dan heb je geluk want het is naar mijn ervaring ook vervelend en inderdaad als je niet eet wordt het erger elke twee uur wat eten (lichte dingen dat helpt succes!
 
Ik ben nu ook 9,5 wk zwanger en heb hetzelfde. Ben een maand 24 uur per dag misselijk geweest en godzijdank heeft dat nu afgenomen tot af en toe een vlaag. Vandaag ga ik voor het eerst naar de verloskundige en zal ik het weten.
 
Terug
Bovenaan