Wie kan mij dit even uitleggen?

A

Anoniem

Guest
Zo hier was ik weer. Ik krijg blijkbaar geen respons. Dus wilde ik jullie vragen hoe dat zit
met die tarwekiemcapsules waar iedereen het maar over heeft. En hoe dat zit met NOD?
Ik lijk misschien wel een onozele hals maar kan iemand me diteven uitleggen.
Ook de vraag hoe het zit met tempraturen? En hoe je je cyclus bij kunt houden.
Ik ben N.M 3 weken geleden gestopt met de pil. Overtijd. lichaam in de war.
Een beetje uitleg zou fijn zijn.
Bedankt meiden. Jeniffer

Hoi Jen, ik kan je niet op alles een antwoord geven maar ga het proberen, NOD betekent (Niet Ongesteldheids Dag) de dag waarop je dus ongi zou moeten worden. Wat betreft temperaturen, ik doe het zelf niet, maar volgens mij is het zo dat als je je eisprong hebt, je een temp.verhoging hebt dus als je je hele cyclus door temperatuurt zou   je dus kunnen zien wanneer je precies je eisprong hebt. Ik doe het zelf met ovulatietesten maar het is maar net wat je wilt en hoe je je erbij voelt.
euh...ff denken wat je nog meer vroeg...ik post deze even dan kan ik effe lezen..hahaha

Dag Jennifer,

Misschien zijn de reacties uitgebleven omdat we de antwoorden ook niet hebben. Als ik ze had wist ik zelf ook of ik nu zwanger ben of niet. Van het tarwekiem verhaal weet ik nog niet eens. Het enige dat ik weet is dat ik me vandaag sinds +/- een week minder zwanger voel. Minder misselijk ,minder last van etensluchtjes, minder bandenpijn. Het enige is afwachten en als ik tussentijds niet ongi ben voor de derde keer testen. Toen ik zwanger was van mijn zoon heb ik pas in week 6 de test gedaan omdat ik niet wist dat ik zwanger was. Dus ik denk dat ik wacht tot +/- week 6 want toen was de test erg duidelijk (zwanger!!!!)

Sterkte en geduld
nathalie

oh ja, die tarwekiemoliecapsules, die zorgen ervoor dat je lichaam een regelmatige cyclus krijgt, verder is het ook goed voor je spieren, voor vermoeiheid en voor de doorbloeding van je lijf. Er zijn veel meiden hier die het gebruiken, ik ben er ook mee begonnen, het kan geen kwaad en is puur homeopathisch.

Nou, ik weet niet of ik je iets op weg heb kunnen helpen..en anders geef je maar weer een gil. Ik ben zelf ook pas gestopt met de pil, mijn NOD is rond de 31e maart dus zit met spanning te wachten al denk ik niet dat het meteen raak is. Ik heb al 2 leuke kinderen maar het blijft toch elke keer spannend.

Succes
Groetjes Sacha

Hoi Jeniffer,
Af en toe kijk ik hier nog ff. zit sinds van de week op een ander forum, ben namelijk 5,4 weken zwanger. maar, misschien kan ik je met sommige vragen helpen. Tempen doe je 's ochtends als je nog in bed ligt met een digitale thermometer. Je maakt een lijstje te beginnen.(horisontaal de dagen 1 tm 40ofzo, Verticaal de temp.van beneden naar boven van bijv. 36 tm 37,5) je begint op dag 1(eerste dag van je menstruatie) te tempen en zet dan een kruisje in het vakje (bijv 36,3 onder vakje 1) als je temp stijgt met ineens minimaal 0,3(geloof ik) heb je je eisprong. Zakt ie weer wordt je weer ongesteld en begin je overnieuw met een nieuwe grafiek. je NOD id dag dat je(NIET)ongesteld moet worden. Ik weet ff je vragen niet meer. ga ff kijken. als ik je misschien nog ergens mee kan helpen zal ik het proberen. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk was?
Liefs Cynthia

Hoe gaat het, Cynthia, hoe is het op het andere forum? Ik hoop voor je op een gezonde baby straks. Mijn NOD komt zondag. En dan door naar ronde 4 (daar ga ik maar van uit)
Groetjes,

Claske

Terug
Bovenaan