wie kan mij een antwoord geven?

Wij hebben 26 augustus een iui gehad nu heb ik de afgelopen week last van zere tintelende soms zelf blauwe borsten,tepels
ook rommelen mijn darmen en heb ik last van zware benen.
Het is nu dus de derde week maar dan kan ik toch helemaal dit niet voelen dan is er toch nog geen hcg aan gemaakt?

Alvast bedankt voor jullie reactie

Groetjes M
 
hcg is wel al aangemaakt. Al vanaf het moment van bevruchting word het hormoon aangemaakt.
Alleen is de waarde pas ongeveer 2 weken na bevruchting (ongeveer wanneer je de volgende menstruatie zou verwachten) hoog genoeg om gemeten te worden door een zwangerschapstest!

Je kan het natuurlijk ook voelen omdat je het graag wil of omdat je overal extra op let!

Succes!!!!
 
Hallo Sacha83,

Ja dat weet ik we zijn nu vier jaar bezig en ik wil er niet eens meer aan denken maar deze klachten heb ik nog nooit eerder gehad vandaar ik zou dus graag ervaringen willen delen

groeten m
 
Hoi,
Het klopt wat sacha zegt.
Ik voelde toch ook snel na de bevruchting (enkele dagen) dat het raak was, alleen ook dan moet je wachten met testen, hopelijk is het zo en nesteld het zich goed in!
Succes
 
Sorry wilde je niet iets vertellen dat je al wist, maar dacht dat dit het antwoord op je vraag zou zijn.

Ik wist het ook eigenlijk wel dat ik zwanger was zelfs voor het testen.........misschien is dit een beter antwoord.

Duim voor je!
 
Terug
Bovenaan