wie kan mij een beetje helpen

A

Anoniem

Guest
hi meiden,

ik weet het niet meer.

ik had afgelopen zaterdag op zondag ongesteld moeten worden maar vanmorgen was ik het nog niet.  Toen heb ik vanmorgen een test gedaan en ik zag een licht 2e streepje ( ik al een beetje blij natuurlijk). Een uur later ging ik naar de wc en toen zag ik dat ik een heel klein beetje bloed verloor (meer gekleurde afscheiding) en dat is al heel de dag z'n beetje. Zou ik nou toch zwanger kunnen zijn en zou die ongi gewoon nog niet helemaal doorkomen. Ik heb trouwens ook helemaal geen ongi klachten terwijl ik die normaal wel heb. Gho je wordt hier toch best onzeker van. Als je nou gewoon ongi wordt weet je tenmiste dat je opkan naar de volgde ronde.
Sorry als ik zit te zeuren hoor.

Xxjes,
Lin

hey hey

ik weet hoe vervelend het is!! ik had zaterdag me nod maar er is tot nu toe niks te bekennen! zit dus nu al op dag 45 dagen! heb een erg lange cyclus! 2 keer al 43 dagen!! nu dus 45 dagen! had eigenlijk gehoopt dat het nu minder lang zou zijn of dat ik zwanger zou zijn maar ja de test geeft nega aan! maar we moeten maar ff afwachten!! kus kus

zeuren doe je hier nooit hoor!! we zijn allemaal wel eens onzeker he!!! er is altijd wel iemand hier die je beetje kan helpen hoor!!
balen dat je zo onzeker bent ja, ik ken dat gevoel heel goed helaas...het kan  3 dingen betekenen..1) je bent zwanger en je hebt een bloedvaatje geraakt door het uitzetten van je baarmoeder...niks om je zorgen om te maken, heel normaal.
2) het is een innestelingsbloeding, meestal is het bloed dan erg helderrood van kleur
3) een hele vroege MK...

Ik hoop natuurlijk niet dat het reden 3 is!! het enige wat je kunt doen is helaas afwachten...mocht je ongi doorzetten weet je genoeg. mocht het stoppen dan nogmaals testen over een paar dagen en HA bellen.

Ik wens je heel veel succes toe en hoop dat alles goed gaat komen!!
knuffel sweety ( 1,5 week geleden MK)

Hey meid,

Hé hou op joh, je zit helemaal niet te zeuren!!! Ik snap goed dat je het even niet meer weet. Ik weet ook niet wat er aand e hand kan zijn. Misschien kun je het beste even afwachten, gewoon even kijken wat er gebeurt...?
Sterkte hoor!

Knuffel van Tess

Hoi Lin,

Een licht streepje is ook een streepje maar het kan natuurlijk dat er wat mis is en dat het afgestoten word door je lichaam.
Ik zou als ik jou was morgenochtend nog eens testen.

Het kan ook een innestelingbloeding zijn maar dat slijm vind ik dan wat vreemd.
Als je zwanger bent verlies je ook heel veel afscheiding.

Sterkte ermee ik hoop dat je niet ongesteld gaat worden.

gr Suzanne en nee je zeurt niet...

Hey Lin,

Goh je zeurt hier nooit das 1 en 2 is je hebt 2 streepjes en een streepje is een streepje!!!
Maar goed snap best dat je heel erg onzeker er van wordt,maar probeer vol te houden!!!
Ga hard voor je duimen oké!!!!

Liefs Sandy

Vreselijke he, die onzekerheid. Ik heb het ook gehad. Overtijd, een licht tweede streepje en wat bruin bloedverlies, zonder verdere klachten. Niet echt opbeurend, maar bij mij ging het anderhalve week later toen toch wel mis, helaas.
De keer daarop was de zelfde soort test bij 1 dag overtijd hardstikke donkerblauw. En dat is inmiddels een prachtige zoon.
En dan nog een cliche: geduld is een schone zaak. Maar wat duren dit soort dagen lang.
Heel veel succes en ik hoop dat jouw verhaal anders is dan mijn verhaal.
groejts
greet

Hi Meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

De de duivels zijn gisteravond aangekomen dus dat is mooi K..
Ontzenned balen maar ja we gaan weer vol goede moed naar de volgende ronde.

Xxjes,
Lin

Terug
Bovenaan