wie kan mij even helpen aan info

haai

ik wil graag eind feb. met manlief een avondje uit
dan zijn we 9 jaartjes samen , Ryan slaapt bij oma en opa en ik wil hapje eten en naar de film.
maaaaar ik wil graag naar avatar 3D.
dichtsbijzijnde voor ons is EDE.
wie heeft er ervaring met deze bioscoop en kan je daar of er ergens omheen een lekker hapje eten??
ik ben er nog nooit geweest en heb totaal geen idee
wil graag iets wat dicht bij elkaar licht
parkeren/eten/bioscoop.

alle info is welkom

THANKS

Ik ben ook niet echt bekend in de omgeving daar, kom wel eens in die buurt maar niet om te eten of voor de bios.
Heb wel een link voor je gevonden mocht je nog niets hebben:
http://www.eet.nu/ede-gld
daar staan alle restaurants in.
Ook heb ik een goede referentie gevonden over de bios, die moet erg ruim zijn in vergelijking met anderen.
Volgens mij zit hij rechtstreeks aan de A12 vlakvoor de afslag A30 meen ik, dus of je daar ook een knus restaurantje in de buurt heb vraag ik me af...
Ik denk dat je zowieso even heen en weer moet rijden.
Veel plezier iig!

Groetjes Sas

Ik woon in Arnhem, daar zijn veel bioscopen, maar veel mensen gaan graag naar Ede..Dus volgens mij wel een prima stekkie voor een avondje uit..ik weet idd dat hij vlak naast de snelweg ligt..klopt..Dus denk niet dat je er in de buurt makkelijk een leuk restaurantje vind..

Succes...en fijne avond!!
Rina

Ik ben er bekend!!! JOEHOEE! Ik heb 6 jaar in Wageningen gewerkt en we gingen met de collega's regelmatig naar die bioscoop. Hij is uitgeroepen tot 1 van de beste van Nederland dus dat zit wel goed. Ik vind het er wel een beetje geitenwollensokkenachtig voor zover je dit van een bioscoop kan zeggen. Geen flitsende bioscoop maar wel gewoon erg mooi en goed. Er is geen restaurant bij dus daarvoor zou je Ede of Wageningen in moeten. Maarree waarom ga je niet naar het Rembrandt in Arnhem dan? Leuke restaurantjes zat daar en is dat niet dichterbij als Ede?
lfs ing

waar gratis parkeren??

dacht dat je en parkeer kaart moest kopen

ik wil naar Avatar 3D en die draait niet in elke bioscoop vandaar dat ede het dichts bij is.

groetjes moekje

Terug
Bovenaan