Wie kan mij geruststellen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger. Ik heb met 8,4 week een echo gehad, hartje zien kloppen en gezien dat het kindje qua groei ook op schema ligt. Nu ben ik wel gewend aan de bandenpijntjes en aan mijn spastische darm, ik weet hoe dat voelt... Gister kreeg ik echt een hele gemene felle steek, precies op de plaats waar mijn baarmoeder zit. Ik maak me nu zorgen. Heb daarna geen buikpijn, bloedverlies of iets dergelijks gehad.

De verloskundige geeft aan dat ze denkt dat er niets aan de hand is en zegt dat ik moet bellen zodra ik buikpijn krijg of bloedverlies. Ik had gehoopt dat ik een echo zou krijgen..

Is er iemand die dit ook ooit heeft gehad?

Groetjes,
Miepzzz

Hee hallo

Ik ken het gevoel dat je beschrijft geloof ik wel.
Ik heb het een paar keer over gehad in mijn zwangerschap en iedere keer dat ik het had bleek achteraf niets aan de hand te zijn behalve dan dat mijn baarmoeder dan weer een stukje omhoog was gekomen. dat kan het dus zijn bij sommigen is dat heel goed voelbaar namelijk.

sterkte ermee.

liefs antoinet

Bedankt voor je reactie... ik hoop dat er nog meer mensen zijn die het zo hebben ervaren... Nog even afwachten en over 2,5 week zie ik hopelijk op de echo een mooi kindje met een fantastische hartslag!

Liefs,
Miepzzz

Ja, hoor meid dat herken ik. Ik dacht dit kan niet goed zijn. Bleek achteraf inderdaad bandenpijn te zijn. Ik hoop dat je wat gerustgesteld bent. Maar dit komt echt meer voor

liefs
talke

Hoi hoi,

Ik heb ook zo'n gevoel gehad en gelijk de verloskundige gebeld. En, idd er is niks aan de hand zolang er geen bloedverlies is. Dus, je hoeft je geen zorgen te maken.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Lilian

hallo,

ik ben vandaag precies 12 weken!! maar heb steeds ook wat last van steken in mijn buik, en zonet tijdens het afwassen had ik echt even zo'n ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik... is dat normaal?? ik denk ook steeds zolang ik geen bloedverlies heb, dan zal het wel wat mee vallen, moet volgende week weer naar de verloskundige dus ik hoop dan een mooi hartje te horen...
bedankt dat jullie even naar mijn verhaal hebben willen luisteren, maar soms ben je gewoon zo onzeker...

xx alie

Terug
Bovenaan