Wie kan mij helpen 7 dagen voor mestruatie positieve test

<p>hallo dames wie kan mij helpen????</p><p> </p><p>Ik was van 4 tot 8 september ongesteld, mijn eisprong was op 15 of 16 september.</p><p>ik moest weer op 9 oktober ongesteld worden heb een cyclus van ongeveer 34/35/36 dagen.</p><p>afgelopen woensdag 2 oktober had ik een positieve cb zwangerschapstest 1-2 weken.</p><p> </p><p>dus 7 dagen voordat ik ongesteld moest worden, en sinds mijn eisprong heb ik eigenlijk alleen maar positieve knaltesten ( ovulatietesten)</p><p> </p><p>wie weet hoever ik ongeveer ben?</p><p> </p><p>thnxx</p>

1 maand en 1 dag dus :) Er wordt altijd getelt vanaf de eerste dg van de laatste menstruatie. Ongeacht lengte volgens mij. Bij 12 weken wordt de definitieve uitgerekende datum op basis van metingen vastgesteld. 
Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd! Bij de echo zal je het zeker weten. Ook de CB digitaal reageert gewoon op het HcG in je urine en als jij veel HcG aanmaakt, kan de test daar dus sneller op reageren. Ik had begin dit jaar een CB digitaal test gedaan, paar dagen voor NOD en die gaf aan 3+. Ik dacht huhhhhh... dit kan toch helemaal niet? Ik heb pas geleden mijn eisprong gehad dus ik kan nooit al zover zijn. Dit bleek bij de echo ook inderdaad te kloppen. Ik maakte blijkbaar gewoon al heel snel heel veel HcG aan en daar reageert de test op. Dus eventjes wachten op de echo’s en dan weet je het. Maar hey.. je bent in verwachting! ? Dat is het belangrijkste.

Terug
Bovenaan