WIE KAN MIJ HELPEN ( computer vraag)

A

Anoniem

Guest
wie o wie kan mij helpen

wie is er kei handig of heeft een hele handige compuet man in huis

het gaat om het volgende:

ik heb een hotmail account
vandaag opende ik hem
krijg ik reclame over een of andere versie ,skin, uiterlijk, vernieuwing ( hoe je het noemen wil)
kon er niet onderuit en moest op accoord klikken om verder te kunnen
nu is mijn hotmail uiterlijk dus veranderd en krijg ik hem niet meer terug in de oude versie
deze die ik nu heb loopt neit goed op mijn pc en ik kan dus ook mijn mails niet openen
wie o wie kan mij helpen AUB

hoop dat iemand het weet

groetjes moekje

(hoop dat het een beetje duidelijk is

Sorry ik heb geen hotmail, hoop dat iemand anders je kan helpen.

groetjes Maris

hee hoi,

gebruik mijn eigen hotmail eigenlijk nooit maar heb even geprobeerd in te loggen en volgens mij is het gewoon helemaal vernieuwd en kun je dus ook niet terug naar de oude versie. Maar weet het niet helemaal zeker omdat ik het al een hele tijd niet heb gebruikt. Dus wie weet iemand anders nog een idee???

Groetjes Alberdien

oh ja, je hebt moeten kiezen tussen de  lightversie of de uitgebreidere versie. Weet niet welke je gekozen hebt? bij opties kun je overschakelen op de andere.

Groetjes

Hoi Moekje,

Ik gebruik de n ieuwe versie ven hotmail. Als ik in het scherm zit waar ik mijn mailtjes kan openen (inbox) dan heb ik links onderin twee vlakjes zitten. Op de onderste staat 'Privacy Statement' en daarboven staat 'Switch to classic'. Ik gebruik dus de Engelse versie, maar ik verwacht dat het bij de Nederlandse versie hetzelfde zal zijn.
Volgens mij moet je dan op het bovenste vakje klikken.....

Ik hoop dat dit het is......

Groetjes, Karin

hoi hoi

nee helaas het gaat namelijk om het volgende :

link

dat is nieuw sinds oktober 2008

fijn he kreeg ik gratis en voor niks alleen het werkt NIET

iemand een idee ??

een computermannetje thuis ???

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ik denk, ik zoek t wel even uit omdat ik wel handy ben met de pc, maar dit is iets nieuws... ik lees bij de reacties op de site dat er meer mensen met problemen zijn... kun je geen klachten mail (met iemand anders account ofzo) sturen naar ze? Ik vind t echt n slechte zaak!

het is GELUKT

alleen nu via mozilla firefox
anders kan ik mijn mail niet meer openen
beetje omslachtig maar goed IK KAN ERIN

iedereen bedankt voor het meezoeken

enne die mail naar msn was geen succes helaas

groetjes moekje

Terug
Bovenaan