Wie kan mij helpen? Goed doel?

Ik ben aan t opruimen hier en ik heb nog heel veel babykleding van Daniëlle en wat overbodig speelgoed/knuffels. Nu vind ik het zonde om weg te gooien en via marktplaats krijg je nou ook niet veel ervoor terug. Dus ik zoek een goed doel, iemand ervaring?
Ik hoor het graag,
groetjes van Sonja

misschien het rode kruis... of het leger des heils... uhm een zal voor haiti... geen idee..
wij krijgen 1x in de zoveel tijd een plastick zak in de bus en dan kun je alle kleding buiten zetten en die worden dan op een bepaalde dag opgehaald.. erg ideaal..
succes met zoeken naar je goede doel

x
Jo

hey,mijn schoonzus(die zelf met adoptie bezig is)steunt een doel,genaamd care for tina(kun je opzoeken),misschien is dat wat?
en tienermoeders is denk ook een goede,die meiden kunnen hun kindjes er weer mooi mee aankleden.groetjes

Hoi bedankt voor de reacties. Ik heb op wereldkinderen gekeken en bij care for tina maar ik kan daar niet ontdekken dat ze kleding willen. (alleen donaties)
Ik vind zelf tienermoeders ook een goed doel maar ook moeilijk te vinden via google.
Ik heb wel iets gevonden in zaandam (www.verzamelpuntzaandam.hyves.nl), die zamelen in voor gezinnen die het niet breed hebben. Aangezien dat in de buurt is denk ik dat ik het daarnaartoe breng. Als mijn auto terug is van de garage!! (zie ander topic)

Bedankt voor jullie ideetjes.
Groetjes van Sonja

Goed idee Sonja!
Ik ben ook druk aan t opruimen.. Ben mijn maxicosi, kinderwagen en al het textiel als handoeken hydrofiele luiers en spuugdoekjes al kwijt, ook een berg (leuke!!!) kleren, allemaal aan mijn buurvrouwtje die een een meisje heeft van een 2 maanden..
Maar de rest van de kleren, inderdaad een goed doel lijkt me wel wat!
Het speelgoed ga ik denk ik aan mijn zusje geven, voor op de afdeling in het Radboud waar ze werkt, daar heeft ze laatst grondig opgeruimd en schoongemaakt, en nu is er een tekort hihi..
Ik ga ook maar eens googlen voor tienermoeders oid..

doeiii

Dat van mij gaat rechtstreeks naar een weeshuis in het oostblok. De collega van onze kraamverzorgster gaat het zelf brengen. Kortom als je het kwijt wil is het welkom!
gr.Ing

Terug
Bovenaan