Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum, ik ben 24 weken zwanger en heb een groot groot probleem. Het zit als volgt: Ik heb vreselijke twijfels over mijn relatie, maar dat heb ik sinds een paar maand. Ik erger me aan veel dingen van mijn vriend en ik weet niet of ik sowieso nog wel van hem houdt. Het is net of ik niets meer voel. Na de geboorte van onze eerste ging het een poosje niet goed, dit ook omdat we moesten wennen aan de hele situatie natuurlijk. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen want toen onze eerste 9 maanden was wilden we een tweede kindje (omdat we graag een klein leeftijdsverschil willen) en ik ben ook direct zwanger geraakt. Maar het is net of de twijfels zijn gekomen sinds ik zwanger ben en het steeds maar erger wordt....ik weet niet meer wat ik moet. We hebben het er vaak over met zijn tweeen maar ik kan verder eigenlijk niet echt met iemand hierover praten. Is dit een gevolg van de hormonen? Zou het na de bevalling weer beter gaan? heeft iemand hier ervaring mee? ik vind het vreselijk dat ik me zo voel omdat we een kindje van 1 hebben en ik zwanger ben van de tweede...als het echt niet goed zat waren we niet aan een tweede begonnen maar ineens gaat alles mis met mijn gevoel voor mijn vriend. Ik voel me zo rot, en ik wil er (nog) niet met mijn verloskundige over praten...Ik heb mijn vriend gevraagd of ik dit ook bij de eerste zwangerschap had, twijfels enzo..hij zei van wel alleen niet zo erg....please ik hoop zo dat iemand mij kan helpen..ik kan toch ook niet zo maar bij hem weg gaan? Ik wil ook niet gelijk de handdoek in de ring gooien, maar wat nu?