Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik heb een probleem en hoop dat iemand mij advieskan geven. Ik ben 24 weken zwanger en sinds een poosje twijfel ik enorm aan mijn relatie. Ik weet niet eens of ik nog van mijn vriend houdt! Ik heb ook geen zin in seks en voel me hier heel rot over, over dit alles. We hebben 1 kindje samen van 1 jaar...voor dat zij geboren was ging het niet super goed tussen ons, ook tijdens de zwangerschap...daarna hebben we het niet super gehad omdat we ook heel erg moesten wennen aan alles, maar toen ging het weer stukken beter. We hebben toen besloten om voor een tweede te gaan omdat we niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen de kindjes willen. Ik was ook direct weer zwanger. Maar nu is het net of mijn hele gevoel voor mijn vriend weg is!! Waar is dat gebleven? dat kan toch niet zomaar? Dat was natuurlijk niet zo anders zouden we nooit aan een tweede zijn begonnen en ik heb ook geen idee waar het mis is gegaan. Wel erger ik me enorm aan alles en voel me gewoon slecht over ons. Het is net of ik niets meer voel voor hem...en ik weet niet waar het fout gegaan is. We hebben het er veel over maar ik kan er verde rmet niemand eigenlijk over praten en met de verloskundige wil ik dit (nog) niet doen. Is dit alles een gevolg van hormonen? Ik heb mijn vriend gevraagd of ik dit bij de eerste zwangerschap ook had en hij zei van wel,alleen niet zo heel erg...ik weet het zelf niet meer zo goed. Maar ik moet nog 3,5 maand en weet ook niet of we dit zo volhouden. Heeft iemand dit meegemaakt of ervaring hiermee? Kan iemand mij advies geven? Ik kan toch ook niet zomaar bij hem weg gaan? ik heb wel gelezen op een ander forum dat mensen vaak zeiden dat je in deze situatie geen drastische beslissingen moet maken, en ik wil ook niet gelijk de handdoek in de ring gooien...maar wat moet ik doen? Zou het na de bevalling beter gaan dat het echt door hormonen komt? Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het niet meer