wie kan mij helpen met een keuze te maken voor een buggy???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben zwaar op zoek naar een buggy!!
Nu zou ik het liefst een buggy willen met grote wielen (liefst 3), die je vrij klein kan opvouwen en die ook plat zou kunnen zodat mijn mannetje lekker kan slapen...
Heb al veel rondgekeken maar niet echt iets naar mijn zin gevonden...wie kent er zo een buggy???

Alvast bedankt!!

Hai,

Eigenlijk heeft de Quinny Zap alles wat je wil behalve het platliggen. Echter...ik heb gehoord dat er een nieuwe Zap aan zit te komen en die heeft wel een ligstand. Ik heb nog de Zap van nu en die is mega klein opvouwbaar. Een vriendin kocht pas de Koelstra Simba. Kan heel erg plat dus heerlijk om te slapen maar wel weer de lengte van de gemiddelde buggy als je hem opvouwt.

Succes met zoeken!
gr.Ing

Wat Inge zegt is waar er komt een nieuwe Quinny aan....en weet niet of ik het goed heb, maar hij heet Zaaap.... Er apart moet ik zeggen, maar deze kan dus wel plat!!

Maar goed, ik heb er één van Topmark....en die rijdt prima en is makkelijk mee te nemen. Maar één tip, ga met je kleintje naar een winkel, en zet hem/haar in de buggy en rijdt er er een rondje mee door de winkel....zo kan je kijken wat jouw ligt. Wij wilde eerst de X-Adventure Vibe....maar ik ben lang, en dat werkte dus niet....maar daar komt je pas achter als je de winkel bent doorgeweest!

Succes met uitzoeken!!

Hoi,

ik vind de quinny zapp dus echt een flutding. Een vriendin van me heeft hem en haar zoon is nog geen twee jaar en past er al bijna niet meer in. Deze zou ik dus echt nooit kopen.

wij hebben voor de oudste twee een buggy gehad van chicco. die is twee kinderen meegegaan en is echt heel veel gebruikt. Het is alleen geen driewieler, maar een vierwieler (eigenlijk achtwieler, nl vier keer twee wielen). Ik heb hem ook regelmatig meegenomen op de fiets en onze kinderen konden er ook heerlijk in slapen.

groetjes van Marloes

Ik heb ook de Quinny Zap, Maik is groot voor zijn leeftijd (nu 3 1/2 jaar en ong 110 cm) maar pas nog met gemak in de Zap.
Voor mij is het de ideale buggy, klein makkelijk mee te nemen in de auto en op de fiets en hij stuurt heel licht.

Liefs Saskia

Hoi Hoi,

Na lang zoeken hebben wij een MacLaren Quest gekocht. Ben er erg tevreden mee. Rijdt licht, soepel, kan redelijk plat. We hebben van alles vergeleken en ben zelf helemaal weg van de zapp maar deze kan  niet plat (groot nadeel) en vond de MacLaren fijner.

gr. mech

misschien een domme vraag maar vanaf welke leeftijd gaan jullie zo'n buggy gebruiken?

hi debbie

wij hebben de buggy 3 weken geleden gekocht djaimy was toen 3 maanden maar de buggy kan vrij plat niet helemaal.

groetjes angela

Terug
Bovenaan