wie kan mij helpen met mijn temp.lijst ???

A

Anoniem

Guest
Sinds kort ben ik begonnen met temperaturen en snap er even niets van ! Ik zal wat ik heb hieronder plaatsen en hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen of adviseren. Nadat ik op dag 6 van mijn cyclus bij de gyn ben geweest ben ik begonnen.

dag 7 36.5
dag 8 36.4
dag 9 36.5
dag 10 36.4
dag 11 36.5
dag 12 36.5
dag 13 36.3
dag 14 36.2
dag 15 36.4
dag 16 36.4
dag 17 36.6
dag 18 36.6
dag 19 36.7
dag 20 36.8
dag 21 36.6 ( vandaag )

Ik moet 8 februari ongi worden en heb iedere maand een cyclus van 31 dagen.
Gisteren was ik in alle staten en dacht JJJJAAAAAAAA maar vanochtend snapte ik er niets van. Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen. Ik moet 1 februari weer naar de gyn. XXX

Ik denk dat je op dag 16 een eisprong hebt gehad en dat betekend dat je tussen dag 28 en 32 ongi zal gaan worden dus een cyclus van 31 dagen komen redelijk overeen.

gr
Marielle

Hallo,

Het is best moeilijk om te zien wanneer je eisprong is. Ik heb ergens gelezen dat je tempratuur voor je eisprong enkele tiende van een graad zakt, om de dag erna enkele tiende graad(0.3- 0,5) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging ongeveer 3 dagen blijft aanhouden, dan heb je je eisprong gehad.
Op 9Maand.com kan je een basale temperatuurcurve downloaden. Dit geeft een duidelijk overzicht van je cyclus.
Succes!

Ik denk dat je je eisprong had op dag 17.

Maar vul het anders eens in op:

http://www.fertilityfriend.com

Als je het daar een tijdje bijhoudt, en het een en ander doorleest krijg je vanzelf door hoe jouw cyclus werkt.

Hoi XXX,

Ik denk dat je nog niet echt kunt zien wat er gebeurt. Ik had ongeveer dezelfde cyclus. Mijn HA zei dat er niet echt een temperatuursprong te zien was en dat ik gewoon door moest gaan met tempen. Ik mag inmiddels gelukkig ook naar de gyn maar blijf toch braaf tempen. Ik geef je dus niet advies omdat ik dat zelf ook niet echt kreeg van mijn HA. Behalve dan het "vooral doorgaan" !!!!. Lieve XXX, heel veel succes ermee en hopelijk kunnen wij ook op een dag zeggen : IK BEN ZWANGER !!!!

Een hele dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan