Wie kan mij helpen met wastips

A

Anoniem

Guest
Ik heb namelijk twee witte truitjes van thijs waar nog vlekken van potje voeding in zitten en in vind dat zo zonde.
Kunnen jullie me tips geven? Ik heb het al een keer gewassen en het is er niet uit.
Het zijn twee witte truitjes, een met blauwe mouwtjes en eentje van mexx met grijze opdruk. Ik ben zo bang dat het niet meer schoon wordt. Help!

Groetjes Rianne

Ik kijk altijd op www.omaweetraad.com
Misschien staat daar een goede tip? Wortelvlekken kun je geloof ik weghalen door het kledingstuk buiten in de zon te hangen.
Succes!

groetjes,
Karin

Hoi, ik heb bij de Lidl een vlekkenspray gekocht en ik moet zeggen; ik ben onder de indruk! Ik had een wit broekje met poepie(joepie) vlekken erin. Voor het wassen even sprayen,  daarna wassen en schoon!

hoi hoi

wat ik altijd doe met wittekleding is me vinger in de bleek en gan dan met mijn vinger over de vlek

werkt super of gewoon beek of cif met bleek erin

super

groetjes marielle

ik heb ook die vlekkenspray van de lidl,en ook ik ben er erg van onder de indruk!!!
toen ik het kocht dacht ik:dat zal toch wel niet helpen.maar ik vind het echt super spul.

maar ik vind het wel minder goed helpen als je het op een vlek sprayt die er al langer in zit.

groetjes kim

Terug
Bovenaan