wie kan mij helpen met z'on 9maandenbanner?????

A

Anoniem

Guest
wie kan mij helpen met z'on 9maandenbanner?????

veel liefs samantha..

Hi,

Dan moet je naar babybrabbel.nl, er staat beschreven welke stappen je moet nemen.
X

hoi hoi
dat heb ik geprobeerd ma het wil echt niet lukken

hoe moet ik het nou doen snap der niks van???

veel liefs..

Hi,
Gegevens invullen, hoe ver je zwanger bent enzo, als je klaar bent, op banner gaan staan, rechtermuis knop, instellen als bareaublad item, en dan nog iets maar het wijst zich eigenlijk vanzelf. Laat maar weten of je er nog niet uitkomt, dan probeer ik het nog eens.
Als het goed is hoef je de code niet in te vullen.
Kijk maar even ik zie het wel.
X

Hoi,

-je gaat naar babybrabbel.org en klikt op 9mnd banner
-je kiest de kleur door op de + en of - van de kleuren te staan
-je kiest je figuurtje
-je vult je uitgerekende datum in
-klikt op genereer code
-klikt op copieren
-gaat op je topic staan en klikt op je rechter muisknop> kiest plakken (of paste) en...

Daar is ie!

Als je hem op je computer wilt moet je op je banner gaan staan (dus niet op kopieer of de code) je rechter muisknop indrukken en kiezen voor set as desktop (weet niet hoe dit in het Nederlands heet.

Suc6 ermee!

Liefs Nika

ff checken of hij het bij mij ook doet...
moet je nu elke keer naar babybrabbel toe om je banner te kopieren en plakken? Heb hem nu wel op mijn bureaublad staan, maar daarvanuit kan ik geen keuzen maken van kopieren.....

xx puckylief

Ja volgens mij moet je elke keer naar babybrabbel toe om een banner te maken.Ik heb hem ook op mijn bureaublad staan maar kan hem ook niet kopieren.

Daan 10-12-2005
Noah  27-08-2007

Ja, je moet elke keer naar babybrabbel, of je moet hem uit een vorig topic kopieren (hij blijft namelijk wel doortellen).

Groetjes

Terug
Bovenaan