Wie kan mij helpen nog nooit meegemaakt

<p>Hoi dames ! <br />vorige week dinsdag een positieve ovulatie test gehad , met veel afscheiding , gevoelige borsten . afgelopen dinsdag en woensdag  een lichte bloed afveeg gehad ( sorry voor de details ha) Yes gedaan ( ik weet te vroeg helaas negatief )</p><p>gisteren avond gezellig gemaakt met vriend lief en heel licht bloedverlies </p><p>wel had ik vanmorgen een knipper bij de cb ovu test !</p><p>Js mijn lichaam van streek en heeft iemand dit wel eens meegemaakt ? Krijg ik nu een tweede eisprong ? Heb ook geen afscheiding wel gevoelige borsten en soms misselijk ! <br /><br /></p><p>wie O wie kan Deze meid helpen haha ! <br />veel liefs </p>
 
Een ovulatietest kan ook positief worden als je zwanger bent... Ik durfde niet te testen de eerste keer, want ik geloofde het niet dus een ovulatietest gedaan en die was positief en toen later een zwangerschapstest gedaan.
Verder nog even afwachten totdat je echt kunt testen. Heel veel succes.
 
Knipperende smiley zegt helaas niets. Dat is alleen een verhoging van oestrogenen meen ik, niet van LH. LH zet een eisprong in gang, oestrogeen fluctueert de hele cyclus. Dat je een knipperende smiley had vertelt je eigenlijk niks. 
afwachten tot wanneer je een zwangerschapstest kunt doen helaas..
 
Ovulatietesten meten LH, maar dat zit altijd wel in je bloed. Daarom is er vaak wel een knipperende smiley of een lichter tweede streepje te zien. Ze zijn pas positief als de smiley niet knippert of het streepje donkerder is dan de controle streep. 
Je kan voor je menstruatie een keer spotting hebben, ook als je dat anders niet hebt. Wel heb je erg vroeg getest. Als het eitje dinsdag/woensdag ingenesteld is, dan heeft het een dag of 2 a 4 nodig om een traceerbare hoeveelheid zwangerschapshormoon aan te maken. 
Ik zou dus nog nergens echt vanuit gaan. Het kan alle kanten op zolang je niet ongesteld bent.
Als je het echt wilt weten zou ik over een dag of twee nog eens een zwangerschapstest doen. Als het nog nodig is.
 
Terug
Bovenaan