Wie kan mij helpen of heeft er advies?

Ik ben vorige week zaterdag bevallen van ons 2e kindje hij is dus nu net een week oud.
Hij heeft alleen nog niet echt een ritme hij is overdag vrij rustig en sávonds en s'nachts is hij erg onustig en wil hij bijna niet slapen.
Ik doe hem sávonds al voor zn laatste fles in bad en geef hem iets meer voeding op advies van vk.
Maar het helpt niet echt hij heeft ook erg veel last van krampjes sávonds en s'nachts we hebben ook al een speciale fles gekocht van het merk B free hierdoor zouden ze minder krampjes moeten hebben hij heeft ook erg veel last van moeilijk poepen.
En sinds gisteren geeft hij erg veel terug na zijn flesjes en laat hij ook elke keer bijna 30 of 20 cc staan en dan komt hij weer eerder dan de 3 uur.
Ik zit er over te denken om over te stappen op andere voeding hij krijgt nu de normale nutrilon en ik zou dan over willen stappen op nutrilon voor spugende baby's en voor baby's met krampjes.
Want ik weet het ook even niet meer we hebben er nog eentje van 2 rond lopen en we hebben onze engerie en slaap dus erg hard nodig.
Misschien hebben jullie advies of tips en trucs?
Of misschien zit je wel met hetzelfde probleem.
Ik hoor het graag alvast bedankt.
Groetjes Miranda

Hoi,

De darmkrampjes herken ik erg goed van onze dochter , ze had er zoveel last van dat ze zelfs is opgenomen in het ziekenhuis voor een aantal weken en ze nu ook medicatie heeft hiervoor.
Ook wij hebben destijds de B-free flessen gekocht en dat leek al een verschil te maken.
Maar..... Op aanraden van de kinderafdeling is ze hun flessen gaan gebruiken (dodie flessen) en sindsdien werd het nog minder heftig met de krampjes.

Groetjes Xanthe

Moeilijk is dat hè zo'n klein wurmpje die huilt en krampjes heeft. Wat ons heel erg goed heel geholpen is dat we waren overgestapt op Nutrilon Omneo en dat we RRR (rust regelmaat en reinheid) hebben ingevoerd. Dat was voor ons en Daan de gouden tip. Wie weet helpt het jou ook? Lees mijn topic over RRR anders eens door.

Knuffels van Daphne

hoi,

wat ik merkte met mijn dochter die luste de nutrilon niet zo omdat hij zo dik is,toen ben ik overgestapt naar friso 1 normaal,die loste beter op vind ik en die dronk ze wel goed en had ook geen last van krampjes.had zij ook in de eerste paar weken en ook dat ze savonds veel wakker was.je hebt ook van friso speciaal voor spugen of krampen.ik ben zeer tevreden over friso en minder om nutrilon en als ik ooit een tweede neem dan begin ik ook gelijk met friso weer.hoop dat het snel beter gaat .groeten wendolientje

Terug
Bovenaan